Logo

Методи за рендериране на 3D анимацията

Будаков, Петьо В. (2013) Методи за рендериране на 3D анимацията. Working Paper. Научен електронен архив на НБУ, София. (Unpublished)

[img] MS Word
143kB

Abstract

Ако някога сте се занимавали с 3D анимиране, най-вече с живи герои (примерно хора или животни), ще забележите колко уникално сложни са техните движения. Без значение, че популярните пакети (като Maya, 3ds max, Lightwave или Cinema) разполагат с великолепни средства за анимация - процедурна, линейна, нелинейна, покадрова, в крайна сметка идва един момент, в който най-добрите екипи от специалисти са безсилни. Да анимираш сложни движения като футбол, ръченица, брейк танц, пенсак силат... става доста сложно. Но в същото време рекламодателите и продуцентите са категорични в суровите си изисквания – ако може да стане от днес за вчера и в същото време да блести с изключителен реализъм, да е завладяващо...

Item Type:Monograph (Working Paper)
Subjects:Arts.Fine and Decorative arts > Graphical design
ID Code:1870
Deposited By: Petyo Vasilev Budakov
Deposited On:18 Sep 2013 13:15
Last Modified:18 Sep 2013 13:15

Repository Staff Only: item control page