Logo

Маркетингови стратегии на външните пазари

Маринова, Надя (2013) Маркетингови стратегии на външните пазари. In: Международна научно-практическа конференция „Устойчиво развитие и управленски практики: България – Бавария“, 21 ноември 2013, Нов български университет, София, България.

[img] MS Word
35kB

Abstract

Маркетинговата стратегия е основа за дейността на фирмата в конкретни пазарни условия. В международната дейност се разграничат следните основни пазарни стратегии: стратегия за завоюване или разширяване на пазарния дял; стратегия на иновации; стратегия за диференциране на продукцията; стратегия на изчакване; стратегия за намаляване на производствените разходи; стратегия за индивидуализация на потребителите. За да не се допускат грешки при разработването на маркетинговата стратегия, се налага възможно най-точно да се отговори на основния въпрос: „Какви са подбудителните мотиви за излизането на една или друга фирма на международния пазар и каква стратегия да използва?” На базата на някои проявления, имащи вече място в развитите пазарни общности, може да се предположи, че се формира нов тип потребител, който не толкова търси начин да се отдели сред околните чрез придобиване на особени вещи, колкото търси начин да се изявява като личност за сметка на вътрешни, личностни качества. Потребителят ще се ориентира, действайки по свое вътрешно убеждение, да увеличава своята личностна и обществена ценност. Отличителна способност на организацията на бъдещето ще се определя от структурата на взаимоотношенията, репутацията, нивото на инвестициите и стратегическите активи във вид на монополни, стойностни, регулирани от държавата преимущества.

Item Type:Conference or Workshop Item (Paper)
Subjects:Economic and business Administration > Economic policy. Management. Marketing
ID Code:2405
Deposited By: гл. ас. Надя Маринова
Deposited On:02 Dec 2014 08:31
Last Modified:02 Dec 2014 08:34

Repository Staff Only: item control page