Специфика на маркетинга в образованието

Маринова, Надя (2015) Специфика на маркетинга в образованието. Годишник на департамент "Публична администрация". ISSN 1313-4760

[thumbnail of Nadya_Marinova-statiya.pdf]
Preview
PDF
Nadya_Marinova-statiya.pdf

229kB

Official URL: http://ebox.nbu.bg/pa2015/

Abstract

ABSTRACT: Marketing in education is of particular importance for the formation of the market of educational services and products. Participants in the market marketing relationships are educational institutions, consumers, intermediaries and the state.
РЕЗЮМЕ: Маркетингът в образованието е от особено значение при формирането на пазара на образователни услуги и продукти. Участници в пазарните маркетингови отношения са образователните учреждения, потребителите, посредниците и държавата.

Item Type:Article
Subjects:Education > Higher education
Public administration > Public administration
ID Code:2705
Deposited By: Доц. д-р Надя Маринова
Deposited On:30 Sep 2015 09:17
Last Modified:25 Jun 2020 08:29

Repository Staff Only: item control page