Logo

Изготвяне на тотал графичен дизайн на рекламна агенция

Киров, Мирослав (2019) Изготвяне на тотал графичен дизайн на рекламна агенция. Научен електронен архив на НБУ. (Unpublished)

[img]
Preview
PDF (Изготвяне на тотал графичен дизайн на рекламна агенция) - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
6MB

Abstract

Подход и добри практики за изготвяне на тотал графичен дизайн за нов или съществуващ бизнес. Холистичен поглед върху осъщестяването на визален бранд на компания в 3 фази: 1. Анализ: Разглеждането в дълбочина на бизнес и потребителските нужди чрез качествен и количествен анализ, както и изследване на конкуренция. 2. Визуален дизайн: Тон на индентичността, избор на цветове, лого и бранд елементи. 3. Оценяване на ефективност: Как да оставим ясно дефинирани и измерими условия за определяне на успех на проекта и как да следим за тяхното изпълнение.

Item Type:Other
Subjects:Arts.Fine and Decorative arts > Graphical design
Arts.Fine and Decorative arts > Graphics
Arts.Fine and Decorative arts > Visual arts
ID Code:3977
Deposited By: Miroslav Kirov
Deposited On:28 Jan 2019 08:31
Last Modified:28 Jan 2019 08:31

Repository Staff Only: item control page