Дигитализацията и ефектът от КОВИД-19 в сферата на управлението, маркетинга, модата, финансите, комуникациите и туризма (през погледа на студентите)

Чукурлиев, Христо (2021) Дигитализацията и ефектът от КОВИД-19 в сферата на управлението, маркетинга, модата, финансите, комуникациите и туризма (през погледа на студентите). In: Международна научно-практическа конференция "Икономика и бизнес в постпандемичния свят", 9, 10 и 11 юли 2021 г. Старозагорски минерални бани: сборник с научни доклади. Аскони-издат, Нов български университет, София, pp. 447-464. ISBN 9789543831401

[thumbnail of new_Konferencia IKONOMIKA I BIZNES - DOKLADI - web (1).pdf]
Preview
PDF
new_Konferencia IKONOMIKA I BIZNES - DOKLADI - web (1).pdf

372kB

Abstract

ABSTRACT: There is fashion not only in clothing, but also in speaking and thinking. Since 2020, we like to talk about how everything will be different after the COVID-19 pandemic, and we think that the virus has changed our way of life. There is both right and wrong in this. The pandemic did not invent something unprecedented, it repeated patterns of behavior with which we have communicated before, strengthened the ways and methods of work with which the development of the Internet and digital technologies have challenged us since the late 90s of last century. What the present and future of their professions look like through the eyes of students is a starting point for exploring their professional and emotional expectations, as well as a basis for starting a theoretical summary.
РЕЗЮМЕ: Мода има в облеклото, но и в говоренето и мисленето. От 2020 г. насам ни харесва да говорим за това как всичко ще бъде различно след отминаване на пандемията от Ковид-19, заедно с това мислим, че вирусът промени начина ни на живот. Има нещо вярно и нещо грешно в това. Пандемията не доведе до иновации невиждани досега, тя повтори модели на поведение, с които сме имали общуване и преди, усили начини и методи на работа, с които развитието на интернет и дигиталните технологии ни предизвикват от края на 90-те години на миналия век. Как изглежда през очите на студентите настоящето и бъдещето на техните професии е отправна точка за изследване на професионалните им и емоционални очаквания, както и основа за начало на теоретично обобщение.

Item Type:Book Section
Additional Information:TITLE: The Digitalization and the Effect of COVID-19 in the Field of Management, Marketing, Fashion, Finance, Communications and Tourism (through the Eyes of Students), AUTHOR: Hristo Chukurliev
Uncontrolled Keywords:дигитализация, дигитални технологии, КОВИД-19, нови професии, професии на бъдещето, IoT (Internet of Things – интернет на нещата), изкуствен интелект, машинно учене, големи бази данни, закостенялост, дигитално неравенство, digitalisation, digital technologies, COVID-19, post-pandemic, new professions, professions of the future, IoT, Internet of Things, artificial intelligence, machine learning, Big data, stubbornness, complacent, digital divide
Subjects:Economic and business Administration > Labor economics
Education > Higher education
ID Code:4514
Deposited By: phd Hristo Chukurliev
Deposited On:03 Nov 2021 11:58
Last Modified:14 Aug 2023 13:16

Repository Staff Only: item control page