Logo

Browse by Person

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Number of items: 8.

Кадийска, Даниела (2015) Анализ на продуктово позициониране на цигарени брандове в американското кино и нагласи на аудиторията към морално-етичната страна. In: Годишник на департамент "Кино, реклама и шоубизнес". НБУ, София, pp. 88-111. ISBN 9789545358869

Кадийска, Даниела (2011) За връзката между литературата и киното. Other. Научен електронен архив на НБУ. (Unpublished)

Кадийска, Даниела (2015) Класификация и ефективност на продуктовото позициониране според начин на предаване на информацията и сюжетната връзка. Докторантски четения / Нов български университет, Департамент Изкуствознание и история на културата (6). pp. 141-166. ISSN 1313-4094

Кадийска, Даниела (2015) Кръстосаните промоционални кампании и продуктовото позициониране в американското кино. Проблеми на изкуството (1). pp. 53-56. ISSN 0032-9371

Кадийска, Даниела (2015) Продуктова позициониране : Изследване на потребителските нагласи към продуктовото позициониране в киното и телевизията : Автореферат на дисертационен труд за присъждане на образователна и научна степен "доктор", Професионално направление 8.4 Театрално и филмово изкуство, Научна специалност: Кинознание, киноизкуство и телевизия. PhD thesis, Нов български университет.

Кадийска, Даниела (2011) Продуктово позициониране в екранното изображение. Working Paper. Научен електронен архив на НБУ. (Unpublished)

Кадийска, Даниела (2017) Рекламата – изкуството кукувица. In: Стоп кадър : Юбилеен сборник в чест на професор Людмил Христов. НБУ, София, pp. 134-151. ISBN 9789545359675

Кадийска, Даниела (2017) Тенденции в развитието на рекламата в списания - иновативни комуникационни решения. Working Paper. Научен електронен архив на НБУ, София. (Unpublished)

This list was generated on Mon Jun 17 12:41:07 2019 EEST.