Number of items: 8.
Кадийска, Даниела
(2015)
Анализ на продуктово позициониране на цигарени брандове в американското кино и нагласи на аудиторията към морално-етичната страна.
In:
Годишник на департамент "Кино, реклама и шоубизнес".
НБУ, София, pp. 88-111.
ISBN 9789545358869
Кадийска, Даниела
(2011)
За връзката между литературата и киното.
Other.
Научен електронен архив на НБУ.
(Unpublished)
Кадийска, Даниела
(2015)
Класификация и ефективност на продуктовото позициониране според начин на предаване на информацията и сюжетната връзка.
Докторантски четения / Нов български университет, Департамент Изкуствознание и история на културата
(6).
pp. 141-166.
ISSN 1313-4094
Кадийска, Даниела
(2015)
Кръстосаните промоционални кампании и продуктовото позициониране в американското кино.
Проблеми на изкуството
(1).
pp. 53-56.
ISSN 0032-9371
Кадийска, Даниела
(2015)
Продуктова позициониране : Изследване на потребителските нагласи към продуктовото позициониране в киното и телевизията : Автореферат на дисертационен труд
за присъждане на образователна и научна степен "доктор",
Професионално направление 8.4 Театрално и филмово
изкуство, Научна специалност: Кинознание, киноизкуство и
телевизия.
PhD thesis, Нов български университет.
Кадийска, Даниела
(2011)
Продуктово позициониране в екранното изображение.
Working Paper.
Научен електронен архив на НБУ.
(Unpublished)
Кадийска, Даниела
(2017)
Рекламата – изкуството кукувица.
In:
Стоп кадър : Юбилеен сборник в чест на професор Людмил Христов.
НБУ, София, pp. 134-151.
ISBN 9789545359675
Кадийска, Даниела
(2017)
Тенденции в развитието на рекламата в списания - иновативни комуникационни решения.
Working Paper.
Научен електронен архив на НБУ, София.
(Unpublished)
This list was generated on Mon Apr 19 13:41:20 2021 EEST.