Logo

Browse by Person

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Number of items: 12.

Павлова, Албена (2013) Еротиката в рекламата - знаковата система на дрехите. Знаковата система на татуировките. Working Paper. Научен електронен архив на НБУ, София. (Unpublished)

Павлова, Албена (2011) Еротиката в рекламата - семиотични и комуникативни аспекти : Автореферат на дисертационен труд за присъждане на образователна и научната степен "доктор" по 3.5. – Обществени комуникации и информационни науки (Журналистика – Реклама). PhD thesis, Софийски университет “Св. Климент Охридски”.

Павлова, Албена (2010) Знаковата система на цветовете. Медии и обществени комуникации : Научно електронно списание за медии, PR, журналистика, бизнес комуникация и реклама (7). pp. 1-40.

Павлова, Албена (2015) Имидж, репутация, бранд. Проблеми на постмодерността, 5 (1). pp. 21-37. ISSN 1314-3700

Павлова, Албена (2015) Недооценената реклама. Годишник на департамент "Публична администрация", 10 . ISSN 1313-4760

Павлова, Албена (2010) Пространството от гледна точка на сексуалността. Годишник на Софийския университет „Св. Климент Охридски”, Факултет по журналистика и масова комуникация, 17 . ISSN 1311-4883

Павлова, Албена and Славчев, Здравко (2015) Реклама, публичен брандинг, нормативна уредбa. Нова звезда, София. ISBN 9786191980147

Павлова, Албена (2012) Рекламата като част от средата. Амбиент рекламата. Проблеми на постмодерността, 2 (1). pp. 61-67. ISSN 1314-3700

Павлова, Албена (2014) Рекламная коммуникация и культурная среда. In: Современные коммуникации: социально-экономические и культурологические аспекты: Сборник материалов Международной научно-практической конференции (9 октября 2014 г.). БАГСУ, Уфа. ISBN 9785445700678

Павлова, Албена (2013) Секс, еротика, реклама. Нова звезда, София. ISBN 9789548933742

Павлова, Албена (2014) Синьото – изборът на публичната администрация. Годишник на департамент "Публична администрация", 9 . ISSN 1313-4760

Павлова, Албена (2015) Текст и контекст в рекламата. In: Годишник на департамент "Кино, реклама и шоубизнес" 2013-2014. Нов български университет, София, pp. 59-67. ISBN 9789545338869

This list was generated on Tue Sep 19 18:28:22 2017 EEST.