Logo

Browse by Person

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Number of items: 4.

Сланчева-Банева, Ваня А. (2017) Активно академично обучение по маркетинг чрез специализиран инструмент за симулация. In: Маркетингът - опит и перспективи : международна научна конференция, посветена на 20 години от създаването на катедра Маркетинг при Икономически университет - Варна, България, 29-30 юни, 2017 г. : сборник с доклади. "Наука и икономика", ИУ - Варна, pp. 510-520. ISBN 9789542109310

Сланчева-Банева, Ваня А. (2014) Основи на маркетинга на услугите. Рива, София. ISBN 9789543204724

Сланчева-Банева, Ваня А. (2011) Симулацията като инструмент за академичното обучение по маркетингов мениджмънт на студенти с математико-техническо образование. In: Международна научна конференция "Приложение на информационните и комуникационни технологии в икономиката и образованието", 2-3 декември 2011 г., УНСС, София : Сборник доклади. Университетско издателство "Стопанство", pp. 442-449. ISBN 9789549224733

Сланчева-Банева, Ваня А. (2014) Съвременният дизайн на образователната услуга във висшето училище. Рива, София. ISBN 9789543204786

This list was generated on Sat Sep 18 19:33:41 2021 EEST.