Logo

Browse by Person

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Number of items: 3.

Темелкова, Стефания (2013) Брандингът на България при конкуренцията на туристическите пазари : Автореферат на дисертационен труд за присъждане на образователна и научна степен "доктор" по направление 3.8. Икономика, специалност 05.02.10 "Световно стопанство и международни икономически отношения". PhD thesis, Нов български университет.

Алексиева, Соня and Темелкова, Стефания (2013) Културният туризъм в помощ на туристическия брандинг на дестинация. In: Маркетингови метаморфози и предизвикателства в дигиталната ера : Юбилеен сборник: 15 години катедра "Маркетинг". Бургаски свободен университет, Бургас, pp. 98-107. ISBN 9789549370911

Темелкова, Стефания and Алексова, Десислава (2013) Туристически ресурси на трансграничния регион България – Румъния – възможности за общ регионален бранд. In: Сборник с доклади от Пета годишна научна конференция "Екологизация - 2013" : II. Секция Рекреационна екология и туризъм. Нов български университет, София, pp. 12-19. ISBN 9789545353570

This list was generated on Sat Aug 19 06:43:01 2017 EEST.