Logo

Browse by Person

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Number of items: 9.

Трендафилов, Димитър (2016) Икономика в сегашно време. Годишник на департамент "Икономика" . (In Press)

Трендафилов, Димитър (2011) Когнитивният процес в рекламната комуникация. In: Психология и лингвистика : Сборник статии в чест на проф. Енчо Герганов = Psycology and linguistics : Papers in Honor of Prof. Encho Gerganov. Просвета, София, pp. 352-364. ISBN 9789540125527

Трендафилов, Димитър (2013) Комуникационни характеристики на търговската марка. Диалог (1). ISSN 1311-9206

Трендафилов, Димитър (2015) Мем, бранд и поп-култура. Диалог (1). pp. 9-26. ISSN 1311-9206

Трендафилов, Димитър (2013) Разбиране по подразбиране. Смисъл, контекст и употреба на импликатурите в общуването. In: Studia Semiotica : Vol. II, 2010. Нов български университет, София. ISBN 9789545357060

Трендафилов, Димитър (2012) Ритуали свързани с нараняване и умъртвяване на хора. Разглеждане значението на някои агресивни ритуални практики, проявяващи се в различни култури и култови филми. Диалог (3). pp. 86-98. ISSN 1311-9206

Трендафилов, Димитър (2014) Семиотични изследвания на търговската марка : Автореферат на дисертационен труд за присъждане на образователна и научна степен "доктор", направление 3.1 Социология, Антропология, Науки за културата (семиотика). PhD thesis, Нов български университет.

Трендафилов, Димитър (2009) Търговската марка като икономическа стойност и знак. Позиционирането като инструмент за създаване на отличимост. In: Studia Semiotica. Нов български университет, София. ISBN 9789545356339

Трендафилов, Димитър (2013) Хермес - образът в преход. In: Societas Classica : Култури и религии на Балканите, в Средиземноморието и Изтока. Университетско издателство Св. св. Кирил и Методий, Велико Търново, pp. 69-77.

This list was generated on Thu Mar 30 17:51:06 2017 EEST.