Трендафилов, Димитър (2009) Търговската марка като икономическа стойност и знак. Позиционирането като инструмент за създаване на отличимост. In: Studia Semiotica. Нов български университет, София. ISBN 9789545356339
Preview |
PDF (Текст на български език)
ArticlePositioningStudiaSem_EngVersion2010.pdf 362kB |
Preview |
PDF (English translation)
ArticlePositioningStudiaSem_EngVersion2010.pdf 330kB |
Official URL: http://ebox.nbu.bg/semiotika10/
Abstract
ABSTRACT: This article is dedicated on brand issues, especially on its role of economic value sign as well as social sign (symbol), and also comments the four main theories in marketing and advertising concerning communication positioning. РЕЗЮМЕ: Статията е посветена на проблемите на търговската марка и по-специално на нейната роля като икономически знак за стойност, както и като социален знак (символ); също така текстът обръща внимание на четирите основни теории, възприети в маркетинга и рекламата, които засягат комуникационното позициониране на брандовете.
Item Type: | Book Section |
---|---|
Additional Information: | TITLE: THE BRAND AS AN ECONOMIC VALUE AND A SIGN: POSITIONING AS AN INSTRUMENT FOR CREATING MARKET DISTINCTIONS, AUTHOR: Dimitar Trendafilov |
Subjects: | Economic and business Administration > Economic policy. Management. Marketing Mass communications > Mass communications |
ID Code: | 1257 |
Deposited By: | As. prof. Dimitar Trendafilov |
Deposited On: | 07 Aug 2012 10:42 |
Last Modified: | 12 Apr 2013 09:29 |
Repository Staff Only: item control page