Търговската марка като икономическа стойност и знак. Позиционирането като инструмент за създаване на отличимост

Трендафилов, Димитър (2009) Търговската марка като икономическа стойност и знак. Позиционирането като инструмент за създаване на отличимост. In: Studia Semiotica. Нов български университет, София. ISBN 9789545356339

[thumbnail of Текст на български език]
Preview
PDF (Текст на български език)
ArticlePositioningStudiaSem_EngVersion2010.pdf

362kB
[thumbnail of English translation]
Preview
PDF (English translation)
ArticlePositioningStudiaSem_EngVersion2010.pdf

330kB

Official URL: http://ebox.nbu.bg/semiotika10/

Abstract

ABSTRACT: This article is dedicated on brand issues, especially on its role of economic value sign as well as social sign (symbol), and also comments the four main theories in marketing and advertising concerning communication positioning. РЕЗЮМЕ: Статията е посветена на проблемите на търговската марка и по-специално на нейната роля като икономически знак за стойност, както и като социален знак (символ); също така текстът обръща внимание на четирите основни теории, възприети в маркетинга и рекламата, които засягат комуникационното позициониране на брандовете.

Item Type:Book Section
Additional Information:TITLE: THE BRAND AS AN ECONOMIC VALUE AND A SIGN: POSITIONING AS AN INSTRUMENT FOR CREATING MARKET DISTINCTIONS, AUTHOR: Dimitar Trendafilov
Subjects:Economic and business Administration > Economic policy. Management. Marketing
Mass communications > Mass communications
ID Code:1257
Deposited By: As. prof. Dimitar Trendafilov
Deposited On:07 Aug 2012 10:42
Last Modified:12 Apr 2013 09:29

Repository Staff Only: item control page