Маркетингово проучване на пазара за производство и търговия на мебели

Иванова, Диана and Хаджиева, Ваня and Банчева, Весела and Джулев, Красимир and Илиев, Росен (2000) Маркетингово проучване на пазара за производство и търговия на мебели. Управление и устойчиво развитие : Общество, човек, природа = Management & Sustainable Development, 2 (1/2). pp. 89-91. ISSN 1311-4506

[thumbnail of statia1.pdf]
Preview
PDF
statia1.pdf

1MB

Abstract

ABSTRACT: The purpose that has been established in this research entirely responded the market damand of information. The used methods are stereotyped interview and expert's appraisal by directly occupied with this branch. The first method research has been conducted trough standart questionnaire interviewing the managers of the organizations. The questionnaire included 15 questions of which 11 were closed in order to facilitate the handling of the received information. The "expert's appraisal" method embodies the experts analisis of the problem. The examined indicators were multidirectional: subject of business; production type; used materials; personnel; problems; etc.
РЕЗЮМЕ: Целта на проучването е обективно и актуално изследване на пазара от независим изследователски екип. Целта, която си поставихме, изцяло отговаряше на пазарното търсене и нуждата от информация. Използваните методи бяха "стандартно интервю" и "експертна оценка" от специалисти и изследователи, пряко ангажирани с отрасъла. Изследването по първия метод се проведе със стандартна анкетна карта чрез интервю с ръководителите на организациите. Анкетния лист включваше 15 стандартни въпроса. За по-лесна обработка на информацията 11 от въпросите бяха формулирани като затворени. Методът "експертна оценка" включва анализа на специалистите по проблема. Изследваните компоненти бяха в следните направления: предмет на дейността, вид производство, използвани материали, персонал, проблеми и др.

Item Type:Article
Additional Information:TITLE: Marketing research of market for production and commerce of furnitures; AUTHOR: Vanya Hadjieva et all.
Uncontrolled Keywords:проучване, анкета, план, стимулиране, производство, пласмент, услуги, проблеми, оценка, стил, модели, studying, inquiry, plan, stimulate, production, sale, service, problems, valuation, style, models
Subjects:Economic and business Administration > Economic policy. Management. Marketing
ID Code:1317
Deposited By: д-р Ваня Хаджиева
Deposited On:10 Aug 2012 09:48
Last Modified:04 Oct 2013 08:47

Repository Staff Only: item control page