Иванова, Диана and Хаджиева, Ваня and Банчева, Весела and Джулев, Красимир and Илиев, Росен (2000) Маркетингово проучване на пазара за производство и търговия на мебели. Управление и устойчиво развитие : Общество, човек, природа = Management & Sustainable Development, 2 (1/2). pp. 89-91. ISSN 1311-4506
Preview |
PDF
statia1.pdf 1MB |
Abstract
ABSTRACT: The purpose that has been established in this research entirely responded the market damand of information. The used methods are stereotyped interview and expert's appraisal by directly occupied with this branch. The first method research has been conducted trough standart questionnaire interviewing the managers of the organizations. The questionnaire included 15 questions of which 11 were closed in order to facilitate the handling of the received information. The "expert's appraisal" method embodies the experts analisis of the problem. The examined indicators were multidirectional: subject of business; production type; used materials; personnel; problems; etc.
РЕЗЮМЕ: Целта на проучването е обективно и актуално изследване на пазара от независим изследователски екип. Целта, която си поставихме, изцяло отговаряше на пазарното търсене и нуждата от информация. Използваните методи бяха "стандартно интервю" и "експертна оценка" от специалисти и изследователи, пряко ангажирани с отрасъла. Изследването по първия метод се проведе със стандартна анкетна карта чрез интервю с ръководителите на организациите. Анкетния лист включваше 15 стандартни въпроса. За по-лесна обработка на информацията 11 от въпросите бяха формулирани като затворени. Методът "експертна оценка" включва анализа на специалистите по проблема. Изследваните компоненти бяха в следните направления: предмет на дейността, вид производство, използвани материали, персонал, проблеми и др.
Item Type: | Article |
---|---|
Additional Information: | TITLE: Marketing research of market for production and commerce of furnitures; AUTHOR: Vanya Hadjieva et all. |
Uncontrolled Keywords: | проучване, анкета, план, стимулиране, производство, пласмент, услуги, проблеми, оценка, стил, модели, studying, inquiry, plan, stimulate, production, sale, service, problems, valuation, style, models |
Subjects: | Economic and business Administration > Economic policy. Management. Marketing |
ID Code: | 1317 |
Deposited By: | д-р Ваня Хаджиева |
Deposited On: | 10 Aug 2012 09:48 |
Last Modified: | 04 Oct 2013 08:47 |
Repository Staff Only: item control page