Маринова, Надя (2015) Специфика на маркетинга в образованието. Годишник на департамент "Публична администрация". ISSN 1313-4760
Preview |
PDF
Nadya_Marinova-statiya.pdf 229kB |
Official URL: http://ebox.nbu.bg/pa2015/
Abstract
ABSTRACT: Marketing in education is of particular importance for the formation of the market of educational services and products. Participants in the market marketing relationships are educational institutions, consumers, intermediaries and the state.
РЕЗЮМЕ: Маркетингът в образованието е от особено значение при формирането на пазара на образователни услуги и продукти. Участници в пазарните маркетингови отношения са образователните учреждения, потребителите, посредниците и държавата.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Education > Higher education Public administration > Public administration |
ID Code: | 2705 |
Deposited By: | Доц. д-р Надя Маринова |
Deposited On: | 30 Sep 2015 09:17 |
Last Modified: | 25 Jun 2020 08:29 |
Repository Staff Only: item control page