Подходи в планирането и организацията на маркетинговата дейност

Маринова, Надя (2014) Подходи в планирането и организацията на маркетинговата дейност. In: 10th Anniversary Scientific Conference with international participation "Space, Ecology, Safety", 12-14 November 2014, Sofia, Bulgaria. (Unpublished)

[thumbnail of ses_2014-Nadya_Marinova.pdf]
Preview
PDF
ses_2014-Nadya_Marinova.pdf

519kB

Abstract

ABSTRACT: In the activities of firms generally can speak for the development of strategic plans and operational marketing plans. Strategic planning is aimed at solving more global tasks and the annual, operational marketing plan describes the current marketing situation, the purpose of direct marketing activities and strategy.
РЕЗЮМЕ: В дейността на фирмите най-общо може да се говори за разработване на стратегически планове и оперативни маркетингови планове. Стратегическото планиране е насочено към решаването на по-глобални задачи, а годишният, оперативният маркетингов план описва текущата маркетингова ситуация, целите на маркетинговата дейност и непосредствената стратегия.

Item Type:Conference or Workshop Item (Paper)
Subjects:Economic and business Administration > Economic policy. Management. Marketing
ID Code:2706
Deposited By: Доц. д-р Надя Маринова
Deposited On:30 Sep 2015 09:16
Last Modified:27 Jul 2020 09:02

Repository Staff Only: item control page