Маркетингът във висшето образование

Маринова, Надя (2015) Маркетингът във висшето образование. In: Иновативни стратегии за конкурентоспособен бизнес. Издателство на МВБУ, Ботевград, pp. 469-474. ISBN 9789549432671

[thumbnail of Statia_Nadq_Marinova.pdf]
Preview
PDF
Statia_Nadq_Marinova.pdf

254kB

Abstract

ABSTRACT: Participants in marketing relations are higher education institutions, consumers, intermediaries
and the state. The range of products and services in higher education as an object of marketing is extremely large.
Deciding to obtain one or other education largely depends not so much by the immediate user as parents, friends,
acquaintances, etc. It is therefore particularly important consideration peculiarities of marketing in higher education.
РЕЗЮМЕ: Участници в маркетинговите отношения са висшите образователни учреждения, потребителите, посредниците и държавата. Асортиментът на услугите и продуктите във висшето образование, като обект на маркетинга, е изключително обширен. Вземането на решение за получаване на едно или друго образование зависи до голяма степен не толкова от непосредствения потребител, колкото от родители, приятели, познати и т.н. Поради тази причина е от особено значение разглеждането на маркетинговите особености във висшето образование.

Item Type:Book Section
Uncontrolled Keywords:marketing,higher education,services,advertisement
Subjects:Economic and business Administration > Economic policy. Management. Marketing
Education > Higher education
ID Code:2789
Deposited By: Доц. д-р Надя Маринова
Deposited On:26 Oct 2015 17:14
Last Modified:28 Oct 2015 15:22

Repository Staff Only: item control page