Култура на прелъстяването [Прелъстяване на културата]: Nivea – визуално и словесно прелъстяване. История и актуални практики

Алмалех, Мони (2016) Култура на прелъстяването [Прелъстяване на културата]: Nivea – визуално и словесно прелъстяване. История и актуални практики. Следва : Списание за университетска култура (34). pp. 90-104. ISSN 1311-9060

[thumbnail of Mony Almalech sledva 34.pdf]
Preview
PDF
Mony Almalech sledva 34.pdf

1MB

Abstract

Статията разглежда начините, по които рекламите на „Нивеа" привличат вниманието и прелъстяват съзнанието и подсъзнанието на консуматорите. Направен е исторически преглед - от създаването на марката през 1911 г. до 2016 г.

Item Type:Article
Subjects:Logic.Ethics (Moral philosophy).Esthetics. > Theory of knowledge. Epistemology. Semiotic
ID Code:3053
Deposited By: Prof. Mony Almalech
Deposited On:26 Jul 2016 09:02
Last Modified:16 Jan 2025 11:13

Repository Staff Only: item control page