Алмалех, Мони (2016) Култура на прелъстяването [Прелъстяване на културата]: Nivea – визуално и словесно прелъстяване. История и актуални практики. Следва : Списание за университетска култура (34). pp. 90-104. ISSN 1311-9060
PDF
Mony Almalech sledva 34.pdf Restricted to Repository staff only 1MB |
Abstract
Статията разглежда начините, по които рекламите на „Нивеа" привличат вниманието и прелъстяват съзнанието и подсъзнанието на консуматорите. Направен е исторически преглед - от създаването на марката през 1911 г. до 2016 г.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Logic.Ethics (Moral philosophy).Esthetics. > Theory of knowledge. Epistemology. Semiotic |
ID Code: | 3053 |
Deposited By: | Prof. M.A. Almalech |
Deposited On: | 26 Jul 2016 09:02 |
Last Modified: | 26 Jul 2016 09:02 |
Repository Staff Only: item control page