Ритейл маркетинг и мениджмънт : Лекционен курс

Трендафилов, Димитър (2017) Ритейл маркетинг и мениджмънт : Лекционен курс. Нов български университет, София. ISBN 9786192330026

[thumbnail of RetailManagement_TextbookMerchandazingNBU.pdf]
Preview
PDF
RetailManagement_TextbookMerchandazingNBU.pdf

9MB

Abstract

Ритейл е термин, заместващ „търговия на дребно“ дори в професионалния език у нас. За разлика от повечето понятия в маркетинга, които идват през английски език, произходът му е от френски и има значение на „нарязвам, разфасовам на дребни части, порции“ и т.н. Подзадача на главите (темите по курса) е да разгледат генерално ритейла, чието значение значително нараства на съвременните пазари, за да разкрие след това особеностите на продуктовия мениджмънт и успешното използване на пространството в точката на продажба за целите на маркетинга. С цел илюстрация на изложеното в лекциите, те са съпроводени от два формата на казуси от натрупаната световна практика на най-големите компании в търговията на дребно. В рубриката „практики“ са представени отделни процеси и/или повратни моменти в историята, благодарение на които съответните вериги са постигнали пазарен успех, докато идеята на поместените в местата наречени „ритейл концепции“ текстове е по-детайлното разгръщане на цялостната стратегия, на която е заложила дадена верига.

Item Type:Book
Subjects:Economic and business Administration > Economic policy. Management. Marketing
ID Code:3560
Deposited By: Center for the Book
Deposited On:26 Jan 2018 14:38
Last Modified:26 Jan 2018 14:38

Repository Staff Only: item control page