Трендафилов, Димитър (2017) Ритейл маркетинг и мениджмънт : Лекционен курс. Нов български университет, София. ISBN 9786192330026
Preview |
PDF
RetailManagement_TextbookMerchandazingNBU.pdf 9MB |
Abstract
Ритейл е термин, заместващ „търговия на дребно“ дори в професионалния език у нас. За разлика от повечето понятия в маркетинга, които идват през английски език, произходът му е от френски и има значение на „нарязвам, разфасовам на дребни части, порции“ и т.н. Подзадача на главите (темите по курса) е да разгледат генерално ритейла, чието значение значително нараства на съвременните пазари, за да разкрие след това особеностите на продуктовия мениджмънт и успешното използване на пространството в точката на продажба за целите на маркетинга. С цел илюстрация на изложеното в лекциите, те са съпроводени от два формата на казуси от натрупаната световна практика на най-големите компании в търговията на дребно. В рубриката „практики“ са представени отделни процеси и/или повратни моменти в историята, благодарение на които съответните вериги са постигнали пазарен успех, докато идеята на поместените в местата наречени „ритейл концепции“ текстове е по-детайлното разгръщане на цялостната стратегия, на която е заложила дадена верига.
Item Type: | Book |
---|---|
Subjects: | Economic and business Administration > Economic policy. Management. Marketing |
ID Code: | 3560 |
Deposited By: | Center for the Book |
Deposited On: | 26 Jan 2018 14:38 |
Last Modified: | 26 Jan 2018 14:38 |
Repository Staff Only: item control page