Международният маркетинг и бъдещето

Маринова, Надя (2018) Международният маркетинг и бъдещето. In: Сборник доклади от Годишна университетска научна конференция 2018 на Национален военен университет „Васил Левски“ – гр. Велико Търново, 14-15 юни 2018 г. Национален военен университет "Васил Левски", Велико Търново. ISBN 9786197246209

[thumbnail of Mejdaunarodniat marketing na budeshteto.pdf]
Preview
PDF
Mejdaunarodniat marketing na budeshteto.pdf

376kB

Official URL: http://www.nvu.bg/sites/default/files/nmu_files/sa...

Abstract

ABSTRACT: The segmentation of the consumer market can no longer go beyond the traditional social-demographic criteria. Innovation in the organization of marketing is expected through active use of the advantages of network, vertical organizational structures: decentralization, proximity to users, total involvement of all contributors. Businesses will have the question of balancing their desire to centralize their business.
РЕЗЮМЕ: Сегментирането на пазара на потребителите вече не
може да върви изключително по пътя на традиционните социално-демографски критерии (пол,възраст, ниво на доходите и др.). Очаква се иновация в организацията на маркетинга чрез активно използване предимствата на мрежовите, вертикалните организационни структури: децентрализация, приближаване до потребителите, тотално включване на всички сътрудници. Пред фирмите ще възниква
въпросът как да балансират желанието си да централизират своята дейност.

Item Type:Book Section
Additional Information:TITLE: International marketing and the future, AUTHOR: Nadya I. Marinova
Subjects:Economic and business Administration > Economic policy. Management. Marketing
ID Code:3858
Deposited By: Доц. д-р Надя Маринова
Deposited On:02 Oct 2018 14:01
Last Modified:02 Apr 2020 22:57

Repository Staff Only: item control page