Иновационни модели във външната търговия и икономика на България = Innovation Models in Foreign Trade and Economy of Bulgaria

Николова, Ирена (2015) Иновационни модели във външната търговия и икономика на България = Innovation Models in Foreign Trade and Economy of Bulgaria. In: Лидерството - време е за промени : Международна научно-​практическа конференция : 4 юни 2015. Нов български университет, София, pp. 159-170. ISBN 9789545358982

[thumbnail of Иновационни модели във външната търговия и икономика на България]
Preview
PDF (Иновационни модели във външната търговия и икономика на България)
inovations NBU BA 04.06.2015.pdf

316kB

Official URL: http://bookshop.nbu.bg/bg/books/view/liderstvoto-v...

Abstract

РЕЗЮМЕ: Развитието на технологиите се отразява на външната търговия и на икономиката на всяка държава, включително и на България. Но тяхното въвеждане в практиката е задължително, за да се подобри конкурентоспособността на фирмите и да се запази техния дял на пазара. Така иновациите са ключови за развитието на отделните фирми и за подобряване на предимствата на дадена държава. Целта на доклада е да се разгледат и анализират иновациите, приложени във външната търговия на България, а оттам и върху икономиката ни през последните години.
ABSTRACT: The development of technologies reflects on the foreign trade and the economy of each country and Bulgaria as well. However, their implementation is obligatory for improving the competitiveness of companies and for preserving their market share. Thus, innovations are crucial for the company development and for improvement of the advantages of a country. The purpose of the report is to present and analyze the implemented innovations in the foreign trade of Bulgaria and the effect on our economy in recent years.

Item Type:Book Section
Uncontrolled Keywords:Ключови думи: иновации в търговията, външна търговия, внос, износ, иновационни модели Keywords: innovations in trade, foreign trade, export, import, innovation models
Subjects:Economic and business Administration > Economic policy. Management. Marketing
Economic and business Administration > World trade. International economics.
ID Code:4028
Deposited By: Irena Nikolova
Deposited On:24 Feb 2019 12:45
Last Modified:24 Feb 2019 12:45

Repository Staff Only: item control page