Трендафилов, Димитър (2020) Една стратегия, много цели: иновация или реновация в управлението на търговските марки. In: Икономиката на ХХІ век – корпоративна, национална и международна : Сборник доклади от международна научно-практическа конференция (Нов български университет, София, 27 септември 2017 г.). Нов български университет, София, pp. 121-132. ISBN 9786192330873
Preview |
PDF
OneStrategyManyObjectives_BrandMan_DrDTrendafilov_2020.pdf 472kB |
Official URL: https://publishing-house.nbu.bg/bg/elektronni-izda...
Abstract
Съвременните пазари предлагат все повече предизвикателства пред мениджмънта дори на утвърдените марки. Потребителите са повече, но по-взискателни и трудни за предвиждане по отношение на интереси и поведение, докато конкурентите стават все по-изобретателни и агресивни. Този доклад е посветен на наблюденията над нововъведенията в маркетинговите и бранд стратегии на големи компании и техните марки (Coca-Cola, Mtel, Adidas, Nike и др.) в контекста на засилващата се роля на интернет и тесните връзки с купувачите. Тезата, която се защитава, е, че поради силния пазарен натиск, в последните 2-3 години водещите компании се обърнаха към корените си и се фокусираха върху най-важните и доказани във времето свои активи, за да задържат или събудят отново вниманието и интереса на потребителите си, като междувременно не пропускат да интегрират по най-добрия начин новите канали и форми на комуникация
Item Type: | Book Section |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | пазар, бранд мениджмънт, стратегия, наследство |
Subjects: | Economic and business Administration > Economic policy. Management. Marketing |
ID Code: | 4182 |
Deposited By: | As. prof. Dimitar Trendafilov |
Deposited On: | 17 May 2020 20:16 |
Last Modified: | 17 May 2020 20:16 |
Repository Staff Only: item control page