Сланчева-Банева, Ваня А. (2017) Активно академично обучение по маркетинг чрез специализиран инструмент за симулация. In: Маркетингът - опит и перспективи : международна научна конференция, посветена на 20 години от създаването на катедра Маркетинг при Икономически университет - Варна, България, 29-30 юни, 2017 г. : сборник с доклади. "Наука и икономика", ИУ - Варна, pp. 510-520. ISBN 9789542109310
Preview |
PDF
Marketing_conference_2017_510-520.pdf 565kB |
Abstract
В доклада са представени за обсъждане наблюденията
върху резултатите от обучението на бакалавърски клас по маркетинг чрез симулационен инструмент през академичната 2015-2016 година. Разгледана е теоретичната рамка на експерименталното обучение чрез игрови и симулационни средства и отражението им върху преживяването на „опит на потока“. Направено е изследване чрез използване на базисни качествени методи на проучване наблюдение и оценка и анализ на онлайн данни от симулацията и на офлайн писмени разработки на принципа на индукцията. Обсъдена е парадигмата на изучаване на маркетинговата терминология с помощта на симулацията. Засегнат е въпросът за осмислянето понятието за „създаване и задържане (прихващане) на стойност“ предвид определянето на стойностно предложение на продукта.
Item Type: | Book Section |
---|---|
Additional Information: | Marketing - experience and perspectives |
Subjects: | Economic and business Administration > Economic policy. Management. Marketing Education > Higher education |
ID Code: | 4397 |
Deposited By: | Vanya Assenova Slantcheva |
Deposited On: | 14 Jul 2021 08:59 |
Last Modified: | 14 Jul 2021 08:59 |
Repository Staff Only: item control page