Стратегии в управлението на интелектуалната собственост. Закрила при игровизацията като маркетингов инструмент

Трендафилов, Димитър (2020) Стратегии в управлението на интелектуалната собственост. Закрила при игровизацията като маркетингов инструмент. Икономика и бизнес. pp. 116-125. ISSN 2534-9651

[thumbnail of GamificationIPTool_DTrendafilov_2022.pdf]
Preview
PDF
GamificationIPTool_DTrendafilov_2022.pdf

10MB

Official URL: https://publishing-house.nbu.bg/bg/elektronni-izda...

Abstract

Повишената роля на обектите на интелектуална собственост като двигатели на растежа и конкурентоспособността в съвременната икономика не означава непременно, че те получават достатъчно внимание от управленска гледна точка. В този контекст статията прави обзор на видовете стратегии
в управлението на този специфичен набор от активи в зависимост от сферата на дейност (приложение), корпоративните цели и потенциала им да генерират печалби по един или друг начин. По отношение на маркетинга е избран за илюстрация подходът (или принципът) на геймификацията и възможностите за нейната закрила. Тъй като самата тя има
множество проявления и механизми, вариантите се оказват много и влизат в комбинации.

Item Type:Article
Subjects:Economic and business Administration > Economic policy. Management. Marketing
ID Code:4556
Deposited By: Dimitar Trendafilov
Deposited On:20 Apr 2022 13:53
Last Modified:06 Jun 2022 11:19

Repository Staff Only: item control page