Трендафилов, Димитър (2022) Изграждане и налагане на бранд. Нов български университет, София. ISBN 9786192332211
PDF
izgrajdane-i-nalagane-na-brand-e-book.pdf 17MB |
Official URL: https://publishing-house.nbu.bg/bg/elektronni-izda...
Abstract
Текстът, който следва, е резултат от години ровене в дебрите на постигнатото от големите брандове в различни краища на пазара и света, в различно време, при различни първоначални цели и с различен разполагаем инструментариум. Той е опит да се постигне една не само достатъчно широка, но и достатъчно цветна картина, вследствие на която читателят да възкликне разбиращо „Ахаа!“, усетил динамиката в това, което правят компаниите, развивайки своите марки, както и ролята на множество фактори от ежедневието ни, които правят съществуването на брандовете трудно, но в същото време възможно и потенциално успешно.
Item Type: | Book |
---|---|
Subjects: | Economic and business Administration > Economic policy. Management. Marketing Sociology.Anthropology > Cultural anthropology |
ID Code: | 4707 |
Deposited By: | Center for the Book |
Deposited On: | 29 Sep 2022 09:56 |
Last Modified: | 29 Sep 2022 09:56 |
Repository Staff Only: item control page