Изграждане и налагане на бранд

Трендафилов, Димитър (2022) Изграждане и налагане на бранд. Нов български университет, София. ISBN 9786192332211

[thumbnail of izgrajdane-i-nalagane-na-brand-e-book.pdf] PDF
izgrajdane-i-nalagane-na-brand-e-book.pdf

17MB

Official URL: https://publishing-house.nbu.bg/bg/elektronni-izda...

Abstract

Текстът, който следва, е резултат от години ровене в дебрите на постигнатото от големите брандове в различни краища на пазара и света, в различно време, при различни първоначални цели и с различен разполагаем инструментариум. Той е опит да се постигне една не само достатъчно широка, но и достатъчно цветна картина, вследствие на която читателят да възкликне разбиращо „Ахаа!“, усетил динамиката в това, което правят компаниите, развивайки своите марки, както и ролята на множество фактори от ежедневието ни, които правят съществуването на брандовете трудно, но в същото време възможно и потенциално успешно.

Item Type:Book
Subjects:Economic and business Administration > Economic policy. Management. Marketing
Sociology.Anthropology > Cultural anthropology
ID Code:4707
Deposited By: Center for the Book
Deposited On:29 Sep 2022 09:56
Last Modified:29 Sep 2022 09:56

Repository Staff Only: item control page