Проблеми пред брандинга в иновативните компании

Маринова, Надя (2022) Проблеми пред брандинга в иновативните компании. XX Юбилейна международна научна конференция „Мениджмънт и инженерингʽ22“: Сборник доклади. pp. 161-164. ISSN 1314-6327

[thumbnail of N Marinova Problems with branding in innovative companies 161-164.pdf] PDF
N Marinova Problems with branding in innovative companies 161-164.pdf

200kB

Official URL: https://iscme.tu-iiim.org/uploads/2022/ISCME'22-Co...

Abstract

Работодателската марка (employer branding) и нейното изграждане изисква инвестиции и даже да бъдат намалени разходите за подбора на персонал, то съвкупният обем на разходите няма да се намали. В този случай следва да се обърне внимание на мениджъра на компанията върху втория важен аспект - използването на тази работодателска марка на компанията. Става въпрос за задържане, мотивиране и, като следствие, повишаване продуктивността на научните сътрудници.

Item Type:Article
Additional Information:Title: Problems with branding in innovative companies, Author: Nadia Marinova
Uncontrolled Keywords:брандинг, маркетинг, проблеми, иновативни компании, индивидуалност, потребители
Subjects:Economic and business Administration > Economic policy. Management. Marketing
ID Code:4728
Deposited By: Доц. д-р Надя Маринова
Deposited On:21 Oct 2022 11:11
Last Modified:11 Oct 2023 10:33

Repository Staff Only: item control page