Маринова, Надя (2022) Проблеми пред брандинга в иновативните компании. XX Юбилейна международна научна конференция „Мениджмънт и инженерингʽ22“: Сборник доклади. pp. 161-164. ISSN 1314-6327
PDF
N Marinova Problems with branding in innovative companies 161-164.pdf 200kB |
Official URL: https://iscme.tu-iiim.org/uploads/2022/ISCME'22-Co...
Abstract
Работодателската марка (employer branding) и нейното изграждане изисква инвестиции и даже да бъдат намалени разходите за подбора на персонал, то съвкупният обем на разходите няма да се намали. В този случай следва да се обърне внимание на мениджъра на компанията върху втория важен аспект - използването на тази работодателска марка на компанията. Става въпрос за задържане, мотивиране и, като следствие, повишаване продуктивността на научните сътрудници.
Item Type: | Article |
---|---|
Additional Information: | Title: Problems with branding in innovative companies, Author: Nadia Marinova |
Uncontrolled Keywords: | брандинг, маркетинг, проблеми, иновативни компании, индивидуалност, потребители |
Subjects: | Economic and business Administration > Economic policy. Management. Marketing |
ID Code: | 4728 |
Deposited By: | Доц. д-р Надя Маринова |
Deposited On: | 21 Oct 2022 11:11 |
Last Modified: | 11 Oct 2023 10:33 |
Repository Staff Only: item control page