Изживяването „Виртуален туризъм”

Емилова, Ирена (2022) Изживяването „Виртуален туризъм”. In: V Международна научно-практическа конференция "Икономическа интеграция и регионално развитие", 20, 21, 22 май 2022 г. гр. Струмица : сборник с научни доклади. Аскони-Издат, София, pp. 485-493. ISBN 9789543831456

[thumbnail of Konferencia IKONOMICHESKA INTEGRACIA - Kniga final-485-493.pdf] PDF
Konferencia IKONOMICHESKA INTEGRACIA - Kniga final-485-493.pdf - Published Version

194kB

Abstract

През последните години виртуалният туризъм или туризмът с виртуална реалност, често използван като маркетингов инструмент, става все по-популярен сред заинтересованите страни в туристическата индустрия. Понастоящем наблюдаваме виртуални дейности в много сектори на туристическата индустрия, в контекста на технологичното развитие, използването на електронната мрежа в световен мащаб и разбира се концепцията за интелигентен туризъм. В тази статия вниманието ще се акцентира върху дефиницията на понятието, състоянието и развитието му, видовете виртуален туризъм, неговите предимства и недостатъци, примери и
добри практики в контекста на икономиката на изживяванията.

Item Type:Book Section
Subjects:Economic and business Administration > Economic policy. Management. Marketing
ID Code:4804
Deposited By: Repository Editor
Deposited On:07 Jul 2023 14:15
Last Modified:07 Jul 2023 14:17

Repository Staff Only: item control page