Емилова, Ирена (2022) Изживяването „Виртуален туризъм”. In: V Международна научно-практическа конференция "Икономическа интеграция и регионално развитие", 20, 21, 22 май 2022 г. гр. Струмица : сборник с научни доклади. Аскони-Издат, София, pp. 485-493. ISBN 9789543831456
PDF
Konferencia IKONOMICHESKA INTEGRACIA - Kniga final-485-493.pdf - Published Version 194kB |
Abstract
През последните години виртуалният туризъм или туризмът с виртуална реалност, често използван като маркетингов инструмент, става все по-популярен сред заинтересованите страни в туристическата индустрия. Понастоящем наблюдаваме виртуални дейности в много сектори на туристическата индустрия, в контекста на технологичното развитие, използването на електронната мрежа в световен мащаб и разбира се концепцията за интелигентен туризъм. В тази статия вниманието ще се акцентира върху дефиницията на понятието, състоянието и развитието му, видовете виртуален туризъм, неговите предимства и недостатъци, примери и
добри практики в контекста на икономиката на изживяванията.
Item Type: | Book Section |
---|---|
Subjects: | Economic and business Administration > Economic policy. Management. Marketing |
ID Code: | 4804 |
Deposited By: | Repository Editor |
Deposited On: | 07 Jul 2023 14:15 |
Last Modified: | 07 Jul 2023 14:17 |
Repository Staff Only: item control page