Подкаст – Кога, ако не сега?

Чукурлиев, Христо (2023) Подкаст – Кога, ако не сега? Обучение по природни науки и върхови технологии, XXXII (5-6). pp. 396-408. ISSN 2738-7143

[thumbnail of natural-science-05-06_hristo-chukurliev.pdf] PDF
natural-science-05-06_hristo-chukurliev.pdf - Published Version

308kB

Official URL: https://azbuki.bg/uncategorized/podkast-koga-ako-n...

Abstract

ABSTRACT: The podcast has evolved as a new form of information sharing since 2004, but as early as 2007, it began to be used as a tool in the curriculum of schools and universities. This initially happened in the USA, but then it started to spread worldwide. her education published in Bulgarian.There are several studies on this topic, its applicability, and the real implementation of the podcast as a method or means in hig. This article aims to draw the attention of educators at all levels of education, but especially those in higher education, to the possibilities, options, and challenges of introducing the podcast as an additional means in the learning process, providing a concrete example of launching a podcast with participants, teachers, and students from several scientific specialties in New Bulgarian University.

РЕЗЮМЕ: Подкастът се развива като нова форма на споделяне на информация след 2004 г., но още от 2007 г. започва да се използва като средство в училищния курс на обучение и университетите. Това се случва първоначално в САЩ, но след това започва да се разпространява по света. На български език има няколко изследвания по тази тема, приложимостта ѝ и реалната имплементация на подкаста като метод или средство във ВО. Настоящата статия цели да привлече вниманието на преподавателите от всички степени на образованието, но особено на тези във ВО върху възможностите, вариантите и предизвикателствата пред въвеждането на подкаста като допълнително средство в процеса на обучение, като дава конкретен пример за стартиране на подкаст с участници преподаватели и студенти от няколко научни специалности в Нов български университет.

Item Type:Article
Subjects:Education > Education management for adults
Education > Higher education
Mass communications > Mass communications
ID Code:4902
Deposited By: phd Hristo Chukurliev
Deposited On:29 Mar 2024 12:16
Last Modified:29 Mar 2024 12:16

Repository Staff Only: item control page