Съдържанието е цар. Царят е гол: Инфлуенсъри, журналисти, бизнеси и организации в надпревара за внимание и свръхпроизводст​во на съдържание

Томс, Жюстин (2024) Съдържанието е цар. Царят е гол: Инфлуенсъри, журналисти, бизнеси и организации в надпревара за внимание и свръхпроизводст​во на съдържание. Рой Комюникейшън, София. ISBN 9789549335538

[thumbnail of Корица]
Preview
Image (JPEG) (Корица)
file_567_7.jpg - Published Version

51kB
[thumbnail of Съдържание] PDF (Съдържание)
286144.pdf - Published Version

55kB

Abstract

Съдържанието е цар. Царят е гол: Инфлуенсъри, журналисти, бизнеси и организации в надпревара за внимание и свръхпроизводст​во на съдържание се фокусира върху онлайн съдържанието - съьдаване, дистрибуция и консумация.

Content is the king. The king is naked. is a research book, focused on the massive creation, distribution and consumption of digital content on the social media. Written in 2024 by Justine Toms, New Bulgarian University.

Item Type:Book
Uncontrolled Keywords:социални мрежи, съдържание за социални мрежи, създаване на съдържание, съдържанието е цар, блогове, подкасти, инфлуенсъри, инфлуенсър маркетинг, Жюстин Томс, Justine Toms, digital communication, digital content, content marketing
Subjects:Economic and business Administration > Economic policy. Management. Marketing
Mass communications > Journalistic
Mass communications > Mass communications
Psychology > Personal psychology
ID Code:4958
Deposited By: Justine Toms
Deposited On:15 Aug 2024 13:39
Last Modified:15 Aug 2024 13:39

Repository Staff Only: item control page