Томс, Жюстин (2024) Съдържанието е цар. Царят е гол: Инфлуенсъри, журналисти, бизнеси и организации в надпревара за внимание и свръхпроизводство на съдържание. Рой Комюникейшън, София. ISBN 9789549335538
Preview |
Image (JPEG) (Корица)
file_567_7.jpg - Published Version 51kB |
PDF (Съдържание)
286144.pdf - Published Version 55kB |
Abstract
Съдържанието е цар. Царят е гол: Инфлуенсъри, журналисти, бизнеси и организации в надпревара за внимание и свръхпроизводство на съдържание се фокусира върху онлайн съдържанието - съьдаване, дистрибуция и консумация.
Content is the king. The king is naked. is a research book, focused on the massive creation, distribution and consumption of digital content on the social media. Written in 2024 by Justine Toms, New Bulgarian University.
Item Type: | Book |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | социални мрежи, съдържание за социални мрежи, създаване на съдържание, съдържанието е цар, блогове, подкасти, инфлуенсъри, инфлуенсър маркетинг, Жюстин Томс, Justine Toms, digital communication, digital content, content marketing |
Subjects: | Economic and business Administration > Economic policy. Management. Marketing Mass communications > Journalistic Mass communications > Mass communications Psychology > Personal psychology |
ID Code: | 4958 |
Deposited By: | Justine Toms |
Deposited On: | 15 Aug 2024 13:39 |
Last Modified: | 15 Aug 2024 13:39 |
Repository Staff Only: item control page