Томс, Жюстин (2024) Съдържанието е цар. Царят е гол: Инфлуенсъри, журналисти, бизнеси и организации в надпревара за внимание и свръхпроизводство на съдържание. Рой Комюникейшън, София. ISBN 9789549335538
Preview  | 
Image (JPEG) (Корица)
 file_567_7.jpg - Published Version 51kB  | 
| 
PDF (Съдържание)
 286144.pdf - Published Version 55kB  | 
Abstract
Съдържанието е цар. Царят е гол: Инфлуенсъри, журналисти, бизнеси и организации в надпревара за внимание и свръхпроизводство на съдържание се фокусира върху онлайн съдържанието - съьдаване, дистрибуция и консумация.
Content is the king. The king is naked. is a research book, focused on the massive creation, distribution and consumption of digital content on the social media. Written in 2024 by Justine Toms, New Bulgarian University.
| Item Type: | Book | 
|---|---|
| Uncontrolled Keywords: | социални мрежи, съдържание за социални мрежи, създаване на съдържание, съдържанието е цар, блогове, подкасти, инфлуенсъри, инфлуенсър маркетинг, Жюстин Томс, Justine Toms, digital communication, digital content, content marketing | 
| Subjects: | Economic and business Administration > Economic policy. Management. Marketing Mass communications > Journalistic Mass communications > Mass communications Psychology > Personal psychology  | 
| ID Code: | 4958 | 
| Deposited By: | Justine Toms | 
| Deposited On: | 15 Aug 2024 13:39 | 
| Last Modified: | 15 Aug 2024 13:39 | 
Repository Staff Only: item control page