Димитрова, Ралица (2009) Ролята на ключовите показатели за ефективност за създаването на стойност в компанията. In: Научно-практическа конференция “Корпоративните финанси в България – днес и утре”, 28-29 септември 2009 г., София, България. (Submitted)
Preview |
PDF
NBU_CF_Ralitsa.pdf 437kB |
Abstract
ABSTRACT: The objective of this report is to present the nature and role of key performance indicators in managing the value of the company. Examined is the emergence of a new center of perfect financial responsibility in the company and the requirements for the identification of factors affecting the wealth of shareholders and in particular the operational management of key performance indicators. The report presents the results of an empirical test among 78 companies in response to the question who are the key performance indicators, which have the greatest impact on the amount of economic value added created in Bulgarian companies.
РЕЗЮМЕ: Целта на доклада е да представи същността и ролята на ключовите показатели за ефективност в управлението на стойността на компанията. Разгледана е появата на съвършенно нов център на финансова отговорност в компанията, както и изискванията при идентификацията на факторите, въздействащи върху богатството на акционерите и в частност оперативното управлението на ключовите показатели за ефективност. Представени са резултатите от емпиричен тест сред 78 компании в търсене на отговор на въпроса кой са ключовите показатели на ефективност, който оказват най-голямо влияние върху размера на създаванета икономическа добавена стойност в българските компании.
Item Type: | Conference or Workshop Item (Paper) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | key performance indicators, value drivers, economic value added |
Subjects: | Economic and business Administration > Finance. Banks and banking |
ID Code: | 602 |
Deposited By: | гл.ас.д-р Ралица Димитрова |
Deposited On: | 03 Sep 2010 11:05 |
Last Modified: | 04 Oct 2013 07:15 |
Repository Staff Only: item control page