Радев, Кирил (2007) Раздел трети. Глава пета: Управление на качеството като задача на управлението на организационното поведение. In: Организационно поведение. Авангард Прима, София, pp. 295-328. ISBN 9789543232642
Preview |
PDF
Management_of_Quality,_05.01.07.pdf 306kB |
Abstract
В главата са разгледани следните теми:
1. Същност на процеса на управление на качеството; 2. Възникване, концепции и развитие на международната система за управление на качеството; 3. Принципи и правила на разработената от ISO международна система за управление на качеството; 4. Взаимовръзка между принципите за управлението на качеството и основополагащите концепции и научни теории на организационното поведение; 5. Приложение на системите за управление на качеството.
Item Type: | Book Section |
---|---|
Subjects: | Economic and business Administration > Organizational behavior |
ID Code: | 777 |
Deposited By: | доц. д-р инж. Кирил Генадиев Радев |
Deposited On: | 20 Jul 2011 11:50 |
Last Modified: | 04 Oct 2013 14:05 |
Repository Staff Only: item control page