Items where Author is "Карадочева, Камелия"
Group by: Item Type | No Grouping
Jump to: Book Section | Conference or Workshop Item
Number of items: 2.
Book Section
Маринова, Надя and Карадочева, Камелия (2023) Проблеми пред управлението и промотирането на бранда в кризисни ситуации. In: Ремаркетинг на реалността : международна научна конференция, посветена на 25 години от създаването на катедра "Маркетинг" при Икономически университет - Варна, България, 17 юни 2022 г. : сборник с доклади. Наука и икономика, Варна, pp. 596-604. ISBN 9789542111344
Conference or Workshop Item
Маринова, Надя and Карадочева, Камелия (2021) Инвестициите в туризма – същност и рискове. In: Конференция на катедра Маркетинг и стратегическо планиране, 5 април 2021, Университет за национално и световно стопанство, София, България. (Submitted)