Browse by Departments
Article
Игнатов, Владимир (2009) Реторика на образа: аргументативен потенциал на фотографията. Езиков свят. ORBIS LINGUARUM, 7 (2). pp. 273-278. ISSN 1312-0484
Book Section
Трендафилов, Димитър (2009) Търговската марка като икономическа стойност и знак. Позиционирането като инструмент за създаване на отличимост. In: Studia Semiotica. Нов български университет, София. ISBN 9789545356339
Conference or Workshop Item
Trendafilov, Dimitar (2009) Cognitive Process in Advertising. In: X World Congress of Semiotics, 22-26 Septеmber 2009, La Coruna, Spain. (Submitted)
Thesis
Александров, Ивайло (2009) Театралният спектакъл в семиотична перспектива. PhD thesis, Нов български университет.
Александров, Ивайло (2009) Театралният спектакъл в семиотична перспектива : Подробен автореферат върху дисертационната теза. PhD thesis, Нов български университет.