Browse by Departments
Article
Трендафилов, Димитър (2013) Комуникационни характеристики на търговската марка. Диалог (1). ISSN 1311-9206
Book Section
Трендафилов, Димитър (2013) Разбиране по подразбиране. Смисъл, контекст и употреба на импликатурите в общуването. In: Studia Semiotica : Vol. II, 2010. Нов български университет, София. ISBN 9789545357060
Трендафилов, Димитър (2013) Хермес - образът в преход. In: Societas Classica : Култури и религии на Балканите, в Средиземноморието и Изтока. Поредица "Д-р Никола Пиколо", VI (1). Университетско издателство Св. св. Кирил и Методий, Велико Търново, pp. 69-77. ISBN 9789545249037
Conference or Workshop Item
Trendafilov, Dimitar (2013) Semiotic Thinking for Marketers. In: SemioFest 2013, 31.05 - 01.06.2013, Barcelona, Spain. (Submitted)