Items where Subject is "Producer"
- Subjects (22)
- Mass communications (22)
- Producer (22)
- Mass communications (22)
Article
Георгиева, Калина and Маринов, Едуард (2015) Отворен достъп – дефиниции, правна уредба, предимства. Сборник доклади на Национална конференция "Образованието в информационното общество" Пловдив, АРИО, 28-29 май 2015 г.. pp. 265-275. ISSN 1314-0752
Кадийска, Даниела (2015) Кръстосаните промоционални кампании и продуктовото позициониране в американското кино. Проблеми на изкуството (1). pp. 53-56. ISSN 0032-9371
Мелтев, Михаил (2012) Възникване на киноиндустрията. Кино и електронни медии, 1. pp. 13-32. ISSN 978-954-535-697-1
Мелтев, Михаил (2008) Кинематографична изразност. Годишник на департамент Масови комуникации. ISSN 1310-8670
Михаил, Мелтев (2015) Телевизионните новини отвътре. Годишник на департамент "Масови комуникации" (1). pp. 47-55. ISSN 1310-8670
Петков, Стойко (2019) Синтетично медийно съдържание и променящата се комуникационна среда. Годишник на департамент Медии и комуникация. pp. 77-86. ISSN 2815-3359
Томс, Жюстин (2005) To pay or not to pay. Медиа свят: Събития, анализи, личности (4). pp. 28-29. ISSN 1311-7483
Трендафилов, Димитър (2015) Мем, бранд и поп-култура. Диалог (1). pp. 9-26. ISSN 1311-9206
Book Section
Кадийска, Даниела (2015) Анализ на продуктово позициониране на цигарени брандове в американското кино и нагласи на аудиторията към морално-етичната страна. In: Годишник на департамент "Кино, реклама и шоубизнес". НБУ, София, pp. 88-111. ISBN 9789545358869
Мелтев, Михаил (2007) Възникване на телевизията и основни модели телевизионни организации. In: Телевизията - културна индустрия. Титра, София, pp. 11-37. ISBN 9549048691
Мелтев, Михаил (2012) Програмиране в телевизия. In: Кино и електронни медии. Нов български университет, София, pp. 238-247. ISBN 9789545356971
Мелтев, Михаил (2007) Част втора: Телевизионна индустрия. In: Телевизията – културна индустрия. Титра, София, pp. 38-62. ISBN 9789549048698
Мелтев, Михаил (2007) Част трета: Телевизионна продукция. In: Телевизията - културна индустрия. Титра, София, pp. 67-91. ISBN 9549048691
Monograph
Петков, Стойко (2014) Кoнвергенция при рaзпрoстрaнениетo нa медийнo съдържaние. Project Report. Научен електронен архив на НБУ, София. (Unpublished)
Петков, Стойко (2011) Крос-медийна комуникация. Working Paper. Научен електронен архив на НБУ, София. (Unpublished)
Conference or Workshop Item
Петков, Стойко (2012) Културата на ремикса в епохата на дигиталното споделяне. In: Научна конференция "Култура чрез Интернет и Интернет като култ", 29-30 ноември 2012, Департамент “Масови комуникации”, Нов български университет, София, България. (Unpublished)
Петков, Стойко (2014) Масовата аудитория вече комуникира със себе си. In: Научна конференция "Познаваме ли съвременните потребители на журналистиката и ПР-а?", 22-23 май 2014, Департамент “Масови комуникации”, Нов български университет, София, България. (Unpublished)
Петков, Стойко (2011) Социални медии и/или социални мрежи. In: Научна конференция "Медиите и ПР търсят себе си", 19-20 май 2011, Департамент "Масови комуникации", Нов български университет, София, България. (Unpublished)
Стоянов, Росен К. (2012) Интернет като култ. In: Eсенна научна конференция "Култура чрез Интернет и Интернет като култ", 29-30 ноември 2012, Нов български университет, София, България. (Submitted)
Book
Boshnakova, Dessislava and Miconi, Andrea and Toms, Justine (eds.). (2024) Hegemony: Platformization of Video. New Bulgarian University, Sofia. ISBN 9786192333133
Петков, Стойко (2017) Аудио-визията. Производство, разпространение, показване. Рой Комюникейшън, София. ISBN 9789549335439
Петков, Стойко (2013) Творческият триъгълник (продуцент, сценарист, режисьор). Нов български университет, София. ISBN 9789545357664