Специфични особености на маркетинговата стратегия за налагане на нова марка в областта на бързооборотните стоки – идеи и реализация

Димова, Надежда (2012) Специфични особености на маркетинговата стратегия за налагане на нова марка в областта на бързооборотните стоки – идеи и реализация. Working Paper. Научен електронен архив на НБУ, София. (Unpublished)

[thumbnail of STATIA - NEA - d-r N.DIMOVA - 2012.doc] MS Word
STATIA - NEA - d-r N.DIMOVA - 2012.doc

92kB

Abstract

ABSTRACT: Changes in economic conditions and require changes in the choice of strategies for the imposition of new brands, especially in FMCG. In essence, they are difficult to implement and require good preparation as an idea and concept and right and proper implementation. Success of the application of this type of marketing strategies will be a sure indicator of the real opportunity for companies to survive in times of crisis and grow their business.
РЕЗЮМЕ: Промените в икономическите условия налагат и промени в избора на стратегии за налагане на нови търговски марки, особено в областта на бързооборотните стоки. По своята същност те са трудни за изпълнение и изискват добра подготовка като идея и замисъл и правилно и подходящо прилагане на практика. Успехът от прилагането на този вид маркетингови стратегии ще бъде сигурен индикатор за реалната възможност компаниите да оцеляват в условия на криза и да развиват своя бизнес.

Item Type:Monograph (Working Paper)
Uncontrolled Keywords:consumers, marketing strategy, new brand FMCG company, потребители, маркетингова стратегия, нова марка, бързооборотни стоки, компания
Subjects:Economic and business Administration > Economic policy. Management. Marketing
ID Code:1197
Deposited By: д-р Надежда Димова
Deposited On:14 May 2012 13:51
Last Modified:07 Oct 2013 06:28

Repository Staff Only: item control page