Logo

Структуриране на националния организиран пазар

Хаджиева, Ваня (2010) Структуриране на националния организиран пазар. Диалог (3). pp. 69-78. ISSN 1311-9206

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
366kB

Official URL: http://www.uni-svishtov.bg/dialog/2010/3.10.VH.pdf

Abstract

ABSTRACT: The market is "the heart" of every economy, is a place where supply and demand meet and where exchange of goods is put into practice. The defining of concept (market) needs to be examined from many defferent angles which have to include the content of market, different kind of markets and their characteristics. The object of this is the market as a basic centre for supply and demand - a place where exchange of goods is realizing. РЕЗЮМЕ: Пазарът е "сърцето" на всяка икономика, там е мястото където се срещат търсене и предлагане и се осъществява размяна на блага. Дефинирането на понятието "пазар" изисква то да бъде разгледано от много различни гледни точки, които да обхващат - съдържанието на понятието пазар, класифицирането на видоветепазари, техните характеристики и особености. Обект на анализ е пазарът, като основно средище за среща между търсене и предлагане - място където се реализира размяната на блага.

Item Type:Article
Additional Information:TITLE: Structuring of the National organized Market, AUTHOR: Vanya Ivanova Hadjieva
Uncontrolled Keywords:market, organized market, assets, goods, trade, пазар, организиран пазар, активи, търговия, блага
Subjects:Economic and business Administration > Economic policy. Management. Marketing
ID Code:1315
Deposited By: д-р Ваня Хаджиева
Deposited On:06 Aug 2012 07:20
Last Modified:04 Oct 2013 08:21

Repository Staff Only: item control page