Logo

Образователни задачи и оценяване на стаж и практика по информатика

Пенева, Юлиана and Иванов, Станислав (2014) Образователни задачи и оценяване на стаж и практика по информатика. In: Образованието и изследванията в информационното общество : Сборник доклади от VІІ Национална конференция "Образованието и изследванията в информационното общество" Пловдив, 29-30 май 2014 г. Институт по математика и информатика, БАН, Пловдив, pp. 192-199. ISBN 9789548986397

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
148kB

Official URL: http://hdl.handle.net/10525/2390

Abstract

ABSTRACT: Practices and internships are educational forms of key importance for creating based on university knowledge professional attitude among students. They are a tool for integrated development of competencies as required by the labor market. In this report we discuss the educational objectives and modes of assessment for practices and internships in computer science with respect of the software industry requirements. РЕЗЮМЕ: Практиките и стажовете са учебни форми с ключово значение за създаване на нагласи у обучаемите към професионална реализация на основата на знанията, придобити в ниверситета. Те са средство за комплексно развитие на компетенции според изискванията на пазара на труда. В настоящия доклад се дискутират образователните задачи и начините на оценяване на практиките и стажовете по компютърни науки с оглед изискванията на софтуерната индустрия.

Item Type:Book Section
Additional Information:TITLE: Educational Objectives and Evaluation of Student's Internship and Practice in Informatics, AUTHOR: Juliana Peneva, Stanislav Ivanov
Uncontrolled Keywords:електронно обучение, извънаудиторна форма, учебно съдържание, оценяване
Subjects:Computer science and information technologies > Applied informatics
Education > Education management for adults
ID Code:2361
Deposited By: Assoc.Prof. Juliana Peneva
Deposited On:29 Sep 2014 09:03
Last Modified:29 Sep 2014 09:03

Repository Staff Only: item control page