Logo

Туристически ресурси на трансграничния регион България – Румъния – възможности за общ регионален бранд

Темелкова, Стефания and Алексова, Десислава (2013) Туристически ресурси на трансграничния регион България – Румъния – възможности за общ регионален бранд. In: Сборник с доклади от Пета годишна научна конференция "Екологизация - 2013" : II. Секция Рекреационна екология и туризъм. Нов български университет, София, pp. 12-19. ISBN 9789545353570

This is the latest version of this item.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
292kB

Official URL: http://ebox.nbu.bg/eko14/pdf2/2.pdf

Abstract

Настоящият текст цели да представи базистните постановки за създаване на регионален бранд, изграден върху туристическите ресурси на трансграничен регион „България-Румъния“. В доклада са разгледани особеностите на туристическите ресурси на трансграничния регион „България – Румъния“. Направен е анализ на българската част на региона, въз основа, на който са очертани възможностите за развитие на алтернативен туризъм. Анализирани са възможностите за създаване на общ регионален бранд, чрез който да се гарантира разпознаваемостта и устойчивото развитие на региона като туристическа дестинация.

Item Type:Book Section
Uncontrolled Keywords:бранд, туристическа дестинация, туристически ресурси, имидж, репутация
Subjects:Earth and environmental sciences > Ecology. Environmental preservation
Economic and business Administration > Economic policy. Management. Marketing
ID Code:2497
Deposited By: д-р Десислава Алексова
Deposited On:31 Jan 2015 18:50
Last Modified:24 Oct 2016 08:35

Available Versions of this Item

  • Туристически ресурси на трансграничния регион България – Румъния – възможности за общ регионален бранд. (deposited 31 Jan 2015 18:50) [Currently Displayed]

Repository Staff Only: item control page