Семиотика на маркетинга в музейния контекст : Автореферат на дисертационен труд представен за присъждане на образователна и научна степен "доктор" професионално направление 3.1 "Социология, антропология и науки за културата"

Борисова, Савена (2012) Семиотика на маркетинга в музейния контекст : Автореферат на дисертационен труд представен за присъждане на образователна и научна степен "доктор" професионално направление 3.1 "Социология, антропология и науки за културата". PhD thesis, Нов български университет.

[thumbnail of AVTOREFERAT_85.pdf]
Preview
PDF
AVTOREFERAT_85.pdf

488kB

Item Type:Thesis (PhD)
Subjects:Economic and business Administration > Economic policy. Management. Marketing
Logic.Ethics (Moral philosophy).Esthetics. > Theory of knowledge. Epistemology. Semiotic
ID Code:3231
Deposited By: Repository Editor1
Deposited On:30 Dec 2016 11:01
Last Modified:04 Jan 2017 08:58

Repository Staff Only: item control page