Logo

Международният маркетинг и бъдещето

Маринова, Надя (2018) Международният маркетинг и бъдещето. In: Годишна университетска научна конференция 2018, 14-15 юни 2018, Велико Търново, България. (Submitted)

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
376kB

Official URL: http://www.nvu.bg/sites/default/files/nmu_files/sabitia/2018/programa-new.pdf

Abstract

ABSTRACT: The segmentation of the consumer market can no longer go beyond the traditional social-demographic criteria. Innovation in the organization of marketing is expected through active use of the advantages of network, vertical organizational structures: decentralization, proximity to users, total involvement of all contributors. Businesses will have the question of balancing their desire to centralize their business. РЕЗЮМЕ: Сегментирането на пазара на потребителите вече не може да върви изключително по пътя на традиционните социално-демографски критерии (пол,възраст, ниво на доходите и др.). Очаква се иновация в организацията на маркетинга чрез активно използване предимствата на мрежовите, вертикалните организационни структури: децентрализация, приближаване до потребителите, тотално включване на всички сътрудници. Пред фирмите ще възниква въпросът как да балансират желанието си да централизират своята дейност.

Item Type:Conference or Workshop Item (Paper)
Additional Information:TITLE: International marketing and the future, AUTHOR: Nadya I. Marinova
Subjects:Economic and business Administration > Economic policy. Management. Marketing
ID Code:3858
Deposited By: Доц. д-р Надя Маринова
Deposited On:02 Oct 2018 14:01
Last Modified:02 Oct 2018 14:04

Repository Staff Only: item control page