Logo

Стойностният подход в управлението на компанията като продукт на еволюцията на стратегическия мениджмънт

Димитрова, Ралица (2009) Стойностният подход в управлението на компанията като продукт на еволюцията на стратегическия мениджмънт. Народностопански архив, 19 (1). pp. 97-115. ISSN 0322-9004

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
424kB

Official URL: http://www.uni-svishtov.bg/nsa/pdf%5C9108.pdf

Abstract

Статията проследява еволюцията на моделите за управление на компаниите като в качеството на критерий се изхожда от целевите постановки на концепциите и тяхната ориентация при реализацията на вътрешнофирмено или външно преимущество за изпълнение на поставени цели. Застъпена е тезата, че управленските решения са по-ефективни когато мениджърът има зададена пред себе си една водеща цел. Посочени са предимствата на финансовия модел за управление на компанията на основата на стойността (VBM).

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:стратегически мениджмънт, целево управление, стойностен подход в управлението, заинтeрeсовани страни strategic management, management by objectives, value based management, stakeholders
Subjects:Economic and business Administration > Finance. Banks and banking
ID Code:499
Deposited By: гл.ас.д-р Ралица Димитрова
Deposited On:22 Jul 2010 09:38
Last Modified:04 Oct 2013 07:16

Repository Staff Only: item control page