Logo

Раздел трети. Глава пета: Управление на качеството като задача на управлението на организационното поведение

Радев, Кирил (2007) Раздел трети. Глава пета: Управление на качеството като задача на управлението на организационното поведение. In: Организационно поведение. Авангард Прима, София, pp. 295-328. ISBN 9789543232642

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
306kB

Abstract

В главата са разгледани следните теми: 1. Същност на процеса на управление на качеството; 2. Възникване, концепции и развитие на международната система за управление на качеството; 3. Принципи и правила на разработената от ISO международна система за управление на качеството; 4. Взаимовръзка между принципите за управлението на качеството и основополагащите концепции и научни теории на организационното поведение; 5. Приложение на системите за управление на качеството.

Item Type:Book Section
Subjects:Economic and business Administration > Organizational behavior
ID Code:777
Deposited By: доц. д-р инж. Кирил Генадиев Радев
Deposited On:20 Jul 2011 11:50
Last Modified:04 Oct 2013 14:05

Repository Staff Only: item control page