Browse by Departments

Group by: Creators | Item Type | No Grouping
Jump to: T | А | Т
Number of items: 4.

T

Trendafilov, Dimitar (2015) Chapter 15: The Brand as an Economic Value and a Sign: Positioning as an Instrument for Creating Market Distinctions. In: International Handbook of Semiotics. Springer, pp. 341-368. ISBN 9789401794039

Trendafilov, Dimitar (2015) Chasing the myth: A Harley-Davidson Story(telling). Semiotica, 2015 (204). pp. 315-339. ISSN 1613-3692

А

Александров, Ивайло (2015) Театралният спектакъл в семиотична перспектива : Автореферат на дисертационен труд за присъждане на образователна и научна степен "доктор", професионално направление: 2.3. Философия, научна специалност: 05.01.15. Съвременни философски учения. PhD thesis, Нов български университет.

Т

Трендафилов, Димитър (2015) Мем, бранд и поп-култура. Диалог (1). pp. 9-26. ISSN 1311-9206

This list was generated on Fri Apr 19 10:12:22 2024 EEST.