Logo

Items where Subject is "Mass communications > Producer"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Number of items at this level: 11.

Мелтев, Михаил (2007) Част трета: Телевизионна продукция. In: Телевизията - културна индустрия. Титра, София, pp. 67-91. ISBN 9549048691

Мелтев, Михаил (2007) Част втора: Телевизионна индустрия. In: Телевизията – културна индустрия. Титра, София, pp. 38-62. ISBN 9789549048698

Михаил, Мелтев (2015) Телевизионните новини отвътре. Годишник на департамент "Масови комуникации" (1). pp. 47-55. ISSN 1310-8670

Петков, Стойко (2013) Творческият триъгълник (продуцент, сценарист, режисьор). Нов български университет, София. ISBN 9789545357664

Мелтев, Михаил (2012) Програмиране в телевизия. In: Кино и електронни медии. Нов български университет, София, pp. 238-247. ISBN 9789545356971

Трендафилов, Димитър (2015) Мем, бранд и поп-култура. Диалог (1). pp. 9-26. ISSN 1311-9206

Петков, Стойко (2011) Крос-медийна комуникация. Working Paper. Научен електронен архив на НБУ, София. (Unpublished)

Мелтев, Михаил (2008) Кинематографична изразност. Годишник на департамент Масови комуникации . ISSN 1310-8670

Петков, Стойко (2014) Кoнвергенция при рaзпрoстрaнениетo нa медийнo съдържaние. Project Report. Научен електронен архив на НБУ, София. (Unpublished)

Стоянов, Росен К. (2012) Интернет като култ. In: Eсенна научна конференция "Култура чрез Интернет и Интернет като култ", 29-30 ноември 2012, Нов български университет, София, България. (Submitted)

Мелтев, Михаил (2007) Възникване на телевизията и основни модели телевизионни организации. In: Телевизията - културна индустрия. Титра, София, pp. 11-37. ISBN 9549048691

This list was generated on Mon Aug 21 08:57:02 2017 EEST.