Павлова, Албена (2012) Рекламата като част от средата. Амбиент рекламата. Проблеми на постмодерността, 2 (1). pp. 61-67. ISSN 1314-3700
Preview |
PDF
pavlova,a. advertising as part of environment.pdf 496kB |
Official URL: http://ppm.swu.bg/media/34443/pavlova,a.%20adverti...
Abstract
В статията са разгледани отношенията реклама-среда от различни гледни точки. Разгледани са начините, по които се възприема рекламата и въздействието и върху потребителите и средата. Разгледана е и промяната на възприемането на рекламата под въздействието на средата. Акцентирано е и върху амбиент рекламата като нов и креативен вид реклама, свързана със средата, в която живеем. Изясняват се понятията "текст" и "контекст" в рекламната комуникация.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | реклама, околна среда, амбиент, асоциативно мислене, промяна |
Subjects: | Arts.Fine and Decorative arts > Visual arts Mass communications > Mass communications |
ID Code: | 1204 |
Deposited By: | Ph.D. Albena Pavlova |
Deposited On: | 01 Jun 2012 07:04 |
Last Modified: | 01 Jun 2012 07:08 |
Repository Staff Only: item control page