Рекламата като част от средата. Амбиент рекламата

Павлова, Албена (2012) Рекламата като част от средата. Амбиент рекламата. Проблеми на постмодерността, 2 (1). pp. 61-67. ISSN 1314-3700

[thumbnail of pavlova,a. advertising as part of environment.pdf]
Preview
PDF
pavlova,a. advertising as part of environment.pdf

496kB

Official URL: http://ppm.swu.bg/media/34443/pavlova,a.%20adverti...

Abstract

В статията са разгледани отношенията реклама-среда от различни гледни точки. Разгледани са начините, по които се възприема рекламата и въздействието и върху потребителите и средата. Разгледана е и промяната на възприемането на рекламата под въздействието на средата. Акцентирано е и върху амбиент рекламата като нов и креативен вид реклама, свързана със средата, в която живеем. Изясняват се понятията "текст" и "контекст" в рекламната комуникация.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:реклама, околна среда, амбиент, асоциативно мислене, промяна
Subjects:Arts.Fine and Decorative arts > Visual arts
Mass communications > Mass communications
ID Code:1204
Deposited By: Ph.D. Albena Pavlova
Deposited On:01 Jun 2012 07:04
Last Modified:01 Jun 2012 07:08

Repository Staff Only: item control page