Христова, Евелина and Данкова, Десислава (2013) Основни тактики за комуникация при онлайн криза. Реторика и комуникации = Rhetoric and Communication (9). pp. 19-20. ISSN 1314-4464
HTML
о�%81новни-�%82ак�%82ики-за-ком�%83ника�%86и�%8F-п�%80и-он 178kB |
Official URL: http://rhetoric.bg/
Abstract
Днес живеем във време, в което всеки човек може да напише, да сподели, да провери всичко, от което се интересува и то с натискане на няколко бутона. Този факт не е нов, но все повече започва да се обсъжда навлизането на потребителите в процеса на работа на специалистите по комуникации. Голям процент от хората търсят необходимата информация в интернет, търсят се мнения на хора, които са активни в онлайн пространството, което поставя компанията в променена среда, където всеки един момент може да се появи криза. Новата среда води със себе си и нови правила при кризисните комуникации – времето за реакция е много по-кратко, честността и представянето на информация са задължителни фактори, пренебрегването на случващото се и приемането му само като слух е грешна стратегия, тъй като комуникационната криза може да се превърне в директна заплаха за бизнеса на една компания, което от своя страна да доведе до загуби за организацията. Не трябва да се забравя и ефективната комуникация със служителите преди и по време на криза, защото именно те са един от най-важните фактори за добри резултати.
В настоящия текст сме разгледали понятията „криза“, „комуникация със служители“, важността на общуването в трите етапа на криза: преди, по време и след. Предложени са ефективни тактики за комуникация с потребителите във всеки един от тях.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | онлайн криза, комуникации, служители, комуникационен мениджмънт, вътрешни, тактики |
Subjects: | Mass communications > Mass communications Mass communications > Public relations |
ID Code: | 1583 |
Deposited By: | PhD Evelina Christova |
Deposited On: | 19 Sep 2013 06:53 |
Last Modified: | 19 Sep 2013 06:55 |
Repository Staff Only: item control page