Items where Subject is "Public relations"
- Subjects (57)
- Mass communications (57)
- Public relations (57)
- Mass communications (57)
C
Christova, Evelina (2013) Charity in Bulgarian print media. 01-31 December 2012. Some problems in communicating charity and its reflection in bulgarian print outlets. In: Етнопсихолингвистични и социолингвистични аспекти на езика на медиите в България : Научна конференция с международно участие. Бургаски свободен университет, Бургас, pp. 163-173. ISBN 9789549370935
K
Kalogiannidis, Stavros (2018) Resume of Dissertation "The role of media in disaster and crisis management" : Dissertation resume for educational and scientific assignment doctoral degree in professional field: 3.5. Public communications and Information science (Crisis Management – Electronic and Social Media). PhD thesis, New Bulgarian University.
N
Nava, Lorenzo and Panchev, Hristo and Toms, Justine and Pavlakis, Manos (2011) The Youth NGO Media Officer Handbook. YouthNet4News, Sofia.
S
Stoitsova, Tolya and Christova, Evelina (2012) Inter-Cultural Dimensions of Contemporary Higher Education: Modernization and Internationalization. Реторика и комуникации = Rhetoric and Communication, 6. ISSN 1314-4464
А
Арабаджийски, Петър and Петров, Георги (2019) Регулирование дронов: возможности и перспективы развития почтовой и курьерской инфраструктуры. In: Актуальные проблемы современных общественных наук и пути их решения в условиях информационного общества. Материалы VIII Международной заочной научно-практической конференции молодых учёных. ГБОУ ВО "Багсу", Уфа, pp. 198-212. ISBN 9785445701118
Д
Данкова, Десислава (2016) Онлайн медии и публични комуникации : Автореферат на дисертация за присъждане на образователна и научна степен "доктор". PhD thesis, Нов български университет.
Данкова, Десислава (2015) Публичното пространство в оналйн среда и новите изисквания за комуникация. Working Paper. Научен електронен архив на НБУ, София. (Unpublished)
К
Кадийска, Даниела (2015) Анализ на продуктово позициониране на цигарени брандове в американското кино и нагласи на аудиторията към морално-етичната страна. In: Годишник на департамент "Кино, реклама и шоубизнес". НБУ, София, pp. 88-111. ISBN 9789545358869
Кадийска, Даниела (2015) Кръстосаните промоционални кампании и продуктовото позициониране в американското кино. Проблеми на изкуството (1). pp. 53-56. ISSN 0032-9371
Костадинова, Ралица (2015) Медии и наказателно правораздаване. In: Семинар "Знания за ПР практици и журналисти", 22.01.2015, Нов български университет, София, България. (Unpublished)
М
Маринов, Руси (2011) Интерактивни комуникации - стратегии и знание. Нов български университет, София. ISBN 9789545356544
Митракиев, Боян (2016) Доналд Тръмп: кралят на социалните медии. In: Научна конференция "Журналистика и ПР в интернет", 25-26 ноември 2016, Нов български университет, София, България. (Unpublished)
Младенов, Младен (2021) Отражението на COVID-19 върху дейността на вътрешния контрол и сигурността на организациите в публичния сектор. Вътрешен одитор, XVIII (3). pp. 20-26. ISSN 1312-4226
Младенов, Младен (2019) Административните договори за предоставяне на финансова подкрепа. Бюджетни практики (2). ISSN 2603-5464
Младенов, Младен (2019) Актуална административна практика във връзка с конфликта на интереси. Бюджетни практики: Специализирано двуседмично издание, 1 (1). ISSN 2603-5464
Младенов, Младен (2022) Конкуренция между законово изискуеми процесуални представителства в съдебната фаза на административния процес. Административно правосъдие, ХХV (1). pp. 14-31. ISSN 0861-5268
П
Петков, Стойко (2019) Синтетично медийно съдържание и променящата се комуникационна среда. Годишник на департамент Медии и комуникация. pp. 77-86. ISSN 2815-3359
Петков, Стойко (2014) Кoнвергенция при рaзпрoстрaнениетo нa медийнo съдържaние. Project Report. Научен електронен архив на НБУ, София. (Unpublished)
Петков, Стойко (2011) Крос-медийна комуникация. Working Paper. Научен електронен архив на НБУ, София. (Unpublished)
Петков, Стойко (2012) Културата на ремикса в епохата на дигиталното споделяне. In: Научна конференция "Култура чрез Интернет и Интернет като култ", 29-30 ноември 2012, Департамент “Масови комуникации”, Нов български университет, София, България. (Unpublished)
Петков, Стойко (2011) Манифестът Клутрейн в епохата на социалните медии. Годишник на департамент "Масови комуникации", 16 (1). ISSN 1310-8670
Петков, Стойко (2014) Масовата аудитория вече комуникира със себе си. In: Научна конференция "Познаваме ли съвременните потребители на журналистиката и ПР-а?", 22-23 май 2014, Департамент “Масови комуникации”, Нов български университет, София, България. (Unpublished)
Петков, Стойко (2011) Социални медии и/или социални мрежи. In: Научна конференция "Медиите и ПР търсят себе си", 19-20 май 2011, Департамент "Масови комуникации", Нов български университет, София, България. (Unpublished)
Петков, Стойко (2013) Творческият триъгълник (продуцент, сценарист, режисьор). Нов български университет, София. ISBN 9789545357664
Постаджиян, Кристиян (2017) Креативност и бизнес резултати в рекламата - в търсене на пресечната точка. In: Стоп кадър : Юбилеен сборник в чест на проф. Людмил Христов. Нов български университет, София, pp. 125-133. ISBN 9789545359675
Постаджиян, Кристиян (2015) Обвързване на рекламата с актуални теми, събития и личности като подход в съвременната корпоративна комуникация. Сборник с научни публикации : Проект №BG051PO001-3.3.06-0060 "Разширяване на уменията и квалификацията на докторанти, постдокторанти и млади учени в интердисциплинарни области (визуална антропология и публични комуникации) с цел създаване на устойчиви, II (2). pp. 40-62.
Постаджиян, Кристиян (2018) Похвати за изграждане на потребителска ангажираност в рекламата. Нов български университет, София. ISBN 9786192330262
Постаджиян, Кристиян (2015) Развитие на портфолиото на медийни групи в България като фактор за техния растеж. In: Годишник на департамент "Кино, реклама и шоубизнес". Нов български университет, София, pp. 113-123. ISBN 9789545358869
Постаджиян, Кристиян and Катранджиев, Христо (2014) Въведение в рекламния бизнес. Издателски комплекс - УНСС, София. ISBN 9789546445650
С
Савова, Кристина and Темелкова, Стефания (2016) Феноменът Алекзандър Маккуин. Живот след смъртта. Savage Beauty. In: Комуникация и култура : XVI лятна школа по Пъблик Рилейшънс : [Компактдиск]. Нов български университет, София. ISBN 9789545358999
Стоянов, Росен К. (2015) Всички сме медии, всички сме "личности". In: Научна конференция "Личността в медиите и в ПР-а", 25-26 ноември 2015 г., Нов български университет, София, България. (Unpublished)
Стоянов, Росен К. (2012) Интернет като култ. In: Eсенна научна конференция "Култура чрез Интернет и Интернет като култ", 29-30 ноември 2012, Нов български университет, София, България. (Submitted)
Стоянов, Росен К. (2008) Медийно образование и медийна грамотност. In: Научна конференция "Медийна и ПР грамотност", 27-28 ноември 2008, Нов български университет, София, България.
Стоянов, Росен К. (2016) Негативната политическа реклама. In: Пролетна научна конференция "Морални стандарти в журналистиката и в ПР-а", 14-15 май 2016, Нов български университет, София, България. (Unpublished)
Стоянов, Росен К. (2012) Пропаганда и памет. In: Пролетна конференция "Памет чрез медиите (Как медиите запазват и разчитат документите)", 31.05-01.06.2012, Нов български университет, София, България. (Submitted)
Стоянов, Росен К. (2013) Ще възтържествува ли професионализмът над непрофесионализма? In: Пролетна научна конференция "3.0 срещу 2.0 (Професионализъм срещу непрофесионализъм)”, 30-31 май 2013, Департамент “Масови комуникации”, Нов български университет, София, България. (Unpublished)
Т
Томс, Жюстин (2019) Корпоративните блогове в ИТ сектора в България - възможности и перспективи. Годишник на секция Информатика. Съюз на учените в България, 10. pp. 106-114. ISSN 1313-6852
Томс, Жюстин (2021) Лидерство и дигитални комуникации по време на криза. In: ХХII Лятна школа по пъблик рилейшънс 2020: Медии и комуникация по време на криза. Нов български университет, София, pp. 25-28. ISBN 9786192331894
Томс, Жюстин Публичен образ в дигитална среда - политици и присъствие в социални мрежи по време на предизборна кампания за Народно събрание, ноември 2021. Годишник на департамент Медии и комуникация, 2022. ISSN 2815-3359 (In Press)
Томс, Жюстин (2020) Корпоративна комуникация с външни публики чрез собствени медии. Корпоративни блогове в условията на социални мрежи: Автореферат на дисертационен труд за присъждане на образователна и научна степен „доктор“, Професионално направление: 3.5. „Обществени комуникации и информационни науки“, Област на висше образование 3. „Социални, стопански и правни науки“. Doctoral thesis, Нов български университет.
Томс, Жюстин and Белогушева, Горица (2007) Онлайн маркетинг: Мисия още по-възможна. Ciela, София. ISBN 9789542801597
Томс, Жюстин and Георгиева, Камелия (2011) ИИнструменти за социални мрежи: маркетинг в епохата на Web 2.0. Ciela, София. ISBN 9789542810049
Х
Христова, Евелина (2013) 3.0 двупосочна симетрична комуникация.0. In: Пролетна научна конференция "3.0 срещу 2.0 (Професионализъм срещу непрофесионализъм)”, 30-31 май 2013, Департамент “Масови комуникации”, Нов български университет, София, България. (Submitted)
Христова, Евелина (2014) Благотворителността в медиите (1-31 декември 2012 г.). Някои проблеми пред комуникацията на благотворителността и отразяване. Годишник на департамент Масови комуникации" 2013 г.. ISSN 1310-8670
Христова, Евелина (2011) Вътрешноорганизационни комуникации в България и политика на Европейския съюз : Автореферат на дисертация за присъждане на образователната и научна степен "доктор". PhD thesis, Нов български университет.
Христова, Евелина (2011) Вътрешноорганизационни комуникации в България и политика на Европейския съюз : Дисертация за присъждане на образователна и научна степен "доктор". PhD thesis, Нов български университет.
Христова, Евелина (2012) Ефективни техники за комуникация със служителите при криза и промяна. Годишник на департамент "Масови комуникации" 2012 г.. ISSN 1310-8670
Христова, Евелина (2016) Избори 2016. Анализ на личните страници на кандидатите във фейсбук. In: Сборник от кръгла маса „Политическата комуникация: Президентски избори 2016 година“. Нов български университет, София. ISBN 9789545359972
Христова, Евелина (2016) Избори 2016. Личните страници на кандидатите във Фейсбук. Годишник на департамент Масови комуникации 2016: [CD]. ISSN 1310-8670
Христова, Евелина (2017) Какво казват ПР професионалистите за комуникация на благотворителността. In: Пролетна научна конференция „Отива ли си професионалната журналистика и професионалния ПР?“, 19-20 май 2017, Нов български университет, София, България. (Unpublished)
Христова, Евелина (2012) На едно докосване от теб: отчуждение, отъждествение, отличение. In: Eсенна научна конференция "Култура чрез Интернет и Интернет като култ", 29-30 ноември 2012, Нов български университет, София, България. (Submitted)
Христова, Евелина (2014) ПР или комуникация? За името на професията и някои актуални проблеми. In: В мрежата [Мрежата] на ПР : XIV Лятна школа по ПР, София 2012. Нов български университет, София. ISBN 9789545358111
Христова, Евелина (2017) Президентски избори онлайн. In: Втора национална научна конференция „Медиите на 21. Век“, 10-11 ноември 2016, ВТУ "Св. Св. Кирил и Методий", Велико Търново, България. (Unpublished)
Христова, Евелина (2013) Променя ли липсата на авторитети модела на обществените отношения и каква е ролята на комуникациите за разрушаването на авторитети. In: Есенна научна конференция на департамент “Масови комуникации”, 28 - 29 ноември 2013 г., Нов български университет, София, България. (Unpublished)
Христова, Евелина and Данкова, Десислава (2013) Основни тактики за комуникация при онлайн криза. Реторика и комуникации = Rhetoric and Communication (9). pp. 19-20. ISSN 1314-4464
Ч
Чолакова, Мария (2021) Ролята на обществената телевизия в ситуации на криза : Дисертационен труд за присъждане на образователна и научна степен "доктор", професионално направление 3.5. „Обществени комуникации и информационни науки“,Област на висше образование 3. „Социални, стопански и правни науки“. Doctoral thesis, Нов български университет.
Чолакова, Мария (2021) Ролята на обществената телевизия в ситуации на криза : Автореферат на дисертационен труд за присъждане на образователна и научна степен "доктор" по професионално направление 3.5. Обществени комуникации и информационни науки. Doctoral thesis, Нов български университет.