Будаков, Петьо В. (2014) Фундаментални корпоративни брандове. Working Paper. Научен електронен архив на НБУ, София. (Unpublished)
Preview  | 
PDF
 FundamentalCorporativeBrands.pdf 838kB  | 
Abstract
Корпоративната идентичност, чиято най-важна градивна единица е логото, е основен инструмент за създаване на връзка между компанията и света. В този смисъл, създаването на качествено лого е едно от най-важните неща, които трябва да направи една компания, за да положи здрава основа и да си подсигури разпознаваемост. Доброто лого е определящ и незаменим компонент, нужен за успеха на една компания. То трябва да бъде изчистено, отнесено до същността на компанията (несамоцелно), четливо и т.н.
| Item Type: | Monograph (Working Paper) | 
|---|---|
| Subjects: | Arts.Fine and Decorative arts > Graphical design | 
| ID Code: | 2226 | 
| Deposited By: | Petyo Vasilev Budakov | 
| Deposited On: | 29 May 2014 07:07 | 
| Last Modified: | 24 Jul 2020 11:12 | 
Repository Staff Only: item control page