Будаков, Петьо В. (2014) Фундаментални корпоративни брандове. Working Paper. Научен електронен архив на НБУ, София. (Unpublished)
Preview |
PDF
FundamentalCorporativeBrands.pdf 838kB |
Abstract
Корпоративната идентичност, чиято най-важна градивна единица е логото, е основен инструмент за създаване на връзка между компанията и света. В този смисъл, създаването на качествено лого е едно от най-важните неща, които трябва да направи една компания, за да положи здрава основа и да си подсигури разпознаваемост. Доброто лого е определящ и незаменим компонент, нужен за успеха на една компания. То трябва да бъде изчистено, отнесено до същността на компанията (несамоцелно), четливо и т.н.
Item Type: | Monograph (Working Paper) |
---|---|
Subjects: | Arts.Fine and Decorative arts > Graphical design |
ID Code: | 2226 |
Deposited By: | Petyo Vasilev Budakov |
Deposited On: | 29 May 2014 07:07 |
Last Modified: | 24 Jul 2020 11:12 |
Repository Staff Only: item control page