Фундаментални корпоративни брандове

Будаков, Петьо В. (2014) Фундаментални корпоративни брандове. Working Paper. Научен електронен архив на НБУ, София. (Unpublished)

[thumbnail of FundamentalCorporativeBrands.pdf]
Preview
PDF
FundamentalCorporativeBrands.pdf

838kB

Abstract

Корпоративната идентичност, чиято най-важна градивна единица е логото, е основен инструмент за създаване на връзка между компанията и света. В този смисъл, създаването на качествено лого е едно от най-важните неща, които трябва да направи една компания, за да положи здрава основа и да си подсигури разпознаваемост. Доброто лого е определящ и незаменим компонент, нужен за успеха на една компания. То трябва да бъде изчистено, отнесено до същността на компанията (несамоцелно), четливо и т.н.

Item Type:Monograph (Working Paper)
Subjects:Arts.Fine and Decorative arts > Graphical design
ID Code:2226
Deposited By: Petyo Vasilev Budakov
Deposited On:29 May 2014 07:07
Last Modified:24 Jul 2020 11:12

Repository Staff Only: item control page