Графичният дизайн като средство за изграждане на марка : Автореферат на дисертация за получаване на образователна и научна степен "доктор" по научната специалност "Кинознание, киноизкуство и телевизия" 05.08.03

Кожухаров, Илия (2013) Графичният дизайн като средство за изграждане на марка : Автореферат на дисертация за получаване на образователна и научна степен "доктор" по научната специалност "Кинознание, киноизкуство и телевизия" 05.08.03. PhD thesis, Нов български университет.

[thumbnail of F13122.pdf]
Preview
PDF
F13122.pdf

1MB

Abstract

Обект на изследване в дисертационния труд са графич-
ните елементи, връзките между тях и взаимодействието им с
графичните принципи. Предмет на изследване е изграждане на нова марка със средствата на графичните принципи във взаимодействие с графичните елементи.

Item Type:Thesis (PhD)
Uncontrolled Keywords:графичен дизайн, марка, графични принципи, графични елементи, лого, запазена марка;
Subjects:Arts.Fine and Decorative arts > Graphical design
ID Code:2253
Deposited By: ас. д-р Илия Кожухаров
Deposited On:12 Jun 2014 12:12
Last Modified:12 Jun 2014 12:19

Repository Staff Only: item control page